Varför tackar ni inte?

Sv: Varför tackar ni inte?

Jag brukar visa att jag är tacksam när bilister visar hänsyn, men egentligen borde det vara en självklarthet att de gör det.

Tackar även de som inte saktar ner, så kanske de tänker lite nästa gång:P

varför tackar ni inte? Ja har du sett mig så borde du ju veta att jag alltid tackar de som visar mig hänsyn:smirk:. Är nog ganska farligt att dra alla över en kam eller är det bara du som tackar?? Konstigt formulerad fråga.

Jag brukar alltid vinka till de som åker förbi. Men jag kan säga att det är fler som bara ser skit sura ut och inte vinkar tillbaka än vad det är folk som vinkar tillbaka. Men jag hälsar glatt varje gång endå, då mår jag bra i alla fall ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
623
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 096
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 047
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Har funderat på en sak när jag går bland hästarna och mockar. 9 av 10 ggr kommer min häst fram och bajsar precis brevid...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama