Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har blivit erbjuden att byta häst med en tjej som skall satsa helhjärtat på hästarna. En av hennes räcker inte riktigt till och det...
Hästmänniskan
Jag har ett eget stall hemma och under tiden som jag går i skolan i en annan ort så bor jag där under veckorna, det betyder att jag har...
Hästmänniskan
:confused:
Köpte ponny juli-07 för tävling och träning. Ponnyn visade sig vara mycket äldre på tänderna än vad som stod i passet. Detta...
Hästmänniskan
Har gjort en ungefärlig ritning på hur ja skulle vilja ha mitt stall.
Måtten är ca 8x6 m. Något som man bör tänka på då man bygger? Har...
Hästmänniskan
Jag tänker verkligen aldrig mer låta ngn ställa sin häst hos mig. Jag har nog haft maximal otur med folk i stallet och visst vet jag vad...
Hästmänniskan
Jag är lite nyfiken på vad ni alla anser om böjprov på hästar. :)Själv bryr jag mig inte om böjprov på hästar under 3 år men vill gärna...
Hästmänniskan
Söker en bra halkfri gummimatta att ha i stallgången. Några tips? Kan inte göra några permanenta förändringar i stallgången då jag bara...
Kropp & Själ Som många andra skriver; Byt tandläkare. Varför ska du betala för att någon skäller på dig? Finns så många andra tandläkare som faktiskt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.