Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Håller på att köpa egen gård och funderar över det här med Gårdsstödet. 19 mars ska det vara inlämnat och vi får tillträde först i maj...
Hästmänniskan
Jag har en vall som är ca 3 hektar stor och där hästarn gått hela vintern. Vi har ställt ut balar med hösilage åt dem och där samlas ju...
Hästmänniskan
Min kära kompis tycker att hon betalar hutlöst mycket i stallhyra; 750 spänn för stor box, stor fin hage som inte blir lerig, så mycket...
Hästmänniskan
Jag och en kompis ska byta stall och min unghäst ska gå på lösdrift med kompisens 21 åriga jättelugna valack .Det kommer bara vara dom...
Hästmänniskan
Är det ngn av er som hyr ut stallplatser som haft en häst i ert stall som går så till den mildra grad att den "dikar" upp hagen? Och vad...
Hästmänniskan
När man säljer en ponny till en person som inte är myndig, vem skriver man då som ägare? För man får väl inte skriva ett köpeavtal med...
Hästmänniskan
ja, som rubriken lyder så har jag detta problem, spec. på höger sida. Detta leder till att jag inte kan ge min häst korrekt galopphjälp...
Hästmänniskan
Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser.
Blev absolut...
Hästmänniskan
Föreställ er att det skulle bli dyrare att ha häst... Hö/hösilagepriserna skulle öka med ett par kronor kilot, stöet skulle bli nästan...
Hästmänniskan
Sitter här mycke irriterad över dagen, är hemma och är sjuk men skulle trots allt visa hästen kl 12 och ville inte sälla in då hon ville...
Hästmänniskan
Var iväg och var med på besiktning av minishettisen idag inför ett tänkt köp, som var tänkt att bli körponny, pysselponny o sällskap åt...
Skola & Jobb Ja men precis det är lite det jag menar med att det går långsamt, jobba kan man ju göra hur mycket man vill för det finns hur mycket att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.