Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Håller på att köpa egen gård och funderar över det här med Gårdsstödet. 19 mars ska det vara inlämnat och vi får tillträde först i maj...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 820
Senast: mizz
·
D
Hästmänniskan Köpte en jättemysig häst från ett av de södra länen.Eftersom jag själv bor i västerbotten och inte kunde resa ned så skulle h*n sköta...
2
Svar
24
· Visningar
3 344
Senast: Doris och jag
·
E
Hästmänniskan Jag har en vall som är ca 3 hektar stor och där hästarn gått hela vintern. Vi har ställt ut balar med hösilage åt dem och där samlas ju...
Svar
9
· Visningar
3 109
Senast: LIA
·
E
Hästmänniskan Min kära kompis tycker att hon betalar hutlöst mycket i stallhyra; 750 spänn för stor box, stor fin hage som inte blir lerig, så mycket...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 666
Senast: taccotad
·
A
Hästmänniskan Jag och en kompis ska byta stall och min unghäst ska gå på lösdrift med kompisens 21 åriga jättelugna valack .Det kommer bara vara dom...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 923
Senast: maja_70
·
F
Hästmänniskan Är det ngn av er som hyr ut stallplatser som haft en häst i ert stall som går så till den mildra grad att den "dikar" upp hagen? Och vad...
Svar
12
· Visningar
1 536
Senast: Unit
·
L
Hästmänniskan När man säljer en ponny till en person som inte är myndig, vem skriver man då som ägare? För man får väl inte skriva ett köpeavtal med...
Svar
16
· Visningar
5 032
Senast: Monalisa
·
J
Hästmänniskan Min tråd ang anmälan av vanvård är flyttad men verkar inte finnas:confused: Kanske någon som vet om den spårade ur eller vad:confused:
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Jeeves
·
Hästmänniskan ja, som rubriken lyder så har jag detta problem, spec. på höger sida. Detta leder till att jag inte kan ge min häst korrekt galopphjälp...
Svar
7
· Visningar
4 157
Senast: lasseman
·
T
Hästmänniskan Jag köpte en ny häst i januari i år och skickade in lappen om ägarbyte. Men jag är bara lite fundersam eftersom jag fortfarande inte...
Svar
10
· Visningar
1 345
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Jag ska sälja min ena häst nu och det har varit några och kollat på henne. De som var här först vill köpa henne men de måste vänta på...
Svar
15
· Visningar
1 483
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut...
2
Svar
23
· Visningar
4 221
Hästmänniskan Jag har sökt på forumet för att finna ett svar, men kan inget hitta. Har också letat på Vägverkets hemsida men kan inget hitta. Så nu...
Svar
12
· Visningar
1 576
Senast: Amk
·
S
Hästmänniskan har funderat på hur jag skall göra och kommit fram till: 1. Ta bort matjordslagret 2. Ta bort sand och lägga i en hög så att det...
Svar
5
· Visningar
2 973
Senast: search
·
Hästmänniskan Föreställ er att det skulle bli dyrare att ha häst... Hö/hösilagepriserna skulle öka med ett par kronor kilot, stöet skulle bli nästan...
Svar
15
· Visningar
1 538
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Feua
·
Gnägg Detta är mitt arabsto! Hon är det bästa som hännt mig!
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Feua
·
J
Hästmänniskan Har läst Råd och annvisning om hästar som är bäst i test. Appalosan fick 9 hästskor av tio,Lippizaner 8 ,det är dom bästa hästarna...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 401
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Sitter här mycke irriterad över dagen, är hemma och är sjuk men skulle trots allt visa hästen kl 12 och ville inte sälla in då hon ville...
Svar
7
· Visningar
1 454
Senast: sassiball
·
G
Hästmänniskan Var iväg och var med på besiktning av minishettisen idag inför ett tänkt köp, som var tänkt att bli körponny, pysselponny o sällskap åt...
Svar
4
· Visningar
1 301
Senast: arabia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama