Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan I förmiddags var jag påväg till dagis för att hämta dottern. Ca 3 km hemifrån sticker ett hästhuvud upp några meter från huven, och jag... 2
Svar
22
· Visningar
2 806
Senast: Andorra
·
Hästmänniskan Jag måste få fråga en fråga till er... Jag hade en ponny för ganska många år sen. Köpte henne -96. -00 skulle hon säljas, men vid...
Svar
10
· Visningar
1 335
Senast: Idun
·
Hästmänniskan jag bara undrar hur ni känner för stallet ni står i och för människorna i stallet? jag kan ju betätta att det stallet jag står i idag... 2
Svar
29
· Visningar
2 717
Senast: _Sascha_
·
I
Hästmänniskan Jag har en helt underbar shettis som är 13 år gammal, jag har lärt mej rida på henne och vi har typ haft henne sen hon va föl. Hon är... 2
Svar
21
· Visningar
2 173
Senast: Nicke
·
Hästmänniskan Jag har ett webdesign-företag och innehar FA-skattesedel då jag även innehar en anställning. Mitt företag är baserat på webdesign och...
Svar
14
· Visningar
5 351
Hästmänniskan jag vill lära mej mer om deta ämne eftersom jag tycker det är jätteintressant.är d nån som har några bra böcker så man kan läsa på o...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: nyckelpiga
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden rätt, visste inte riktigt var den hörde hemma. Till frågan: Jag har en halvblodsåring som jag ska släppa på...
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: schelin_j
·
A
Hästmänniskan Jag skulle vara tacksam för lite hjälp av några vana hästköpare/säljare! Det är så att jag har haft en häst på foder sedan september...
Svar
8
· Visningar
1 259
Senast: Horzelover
·
Hästmänniskan Om en häst är misskött och inte får lämna stallet förrän den är i bra skick ,vad händer om den flyttas ändå? Om den inte är plågad...
Svar
7
· Visningar
1 306
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Finns det något man kan göra åt en hyresvärd som inte sköter hästarna?? Det rör ju egentligen inte mig då mina hästar (tack å lov) inte...
Svar
9
· Visningar
1 309
Senast: andrisi
·
Svar
31
· Visningar
2 725
Senast: Grålly
·
  • Låst
Hästmänniskan Läste i en annan tråd här på hästmänniska. Och då var det en som skrev att h*n alltid stannar vid möte av häst. Men då till frågan jag...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Gjorde en sökning men fick inga träffar. Jag bor alltså på en lantbruksfastighet med skog, vilket innebär att jag automatiskt har...
Svar
6
· Visningar
13 480
Senast: dprsys
·
Hästmänniskan Äntligen har det skett, snart kan man vakna och titta ut genom fönstret och se sina ögonstenar:bump: Kommer att bli lite compactliving...
Svar
19
· Visningar
2 099
S
Hästmänniskan Vad har ni för mått på era rundcoraller? Finns det standard mått?
Svar
8
· Visningar
7 106
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Jag sitter och kör runt med buss i Upplands Väsby hela dagarna och förundras så över dessa hästar och stall mitt i sta'n. De är liksom... 2
Svar
38
· Visningar
3 710
Senast: Elisha
·
Gnägg En sockerbit till min älskling!
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Fiorano
·
Gnägg trimmar i paddocken
Svar
0
· Visningar
112
·
Gnägg trimmar paddocken
Svar
0
· Visningar
94
·
Hästmänniskan Till hosten har jag tankt satta mig vid skolbanken igen. Studentekonomi och hast ar inget som riktigt gar ihop sig for mig. Hur gor ni... 2
Svar
22
· Visningar
1 943
Senast: BasicLisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna