Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Alltså... vad är man skyldig att upplysa om när det gäller tidigare sjukdomar och hältor när man säljer en häst????????
2
Svar
34
· Visningar
3 006
Senast: kopparberg
·
S
Hästmänniskan Vad anser ni om medryttare som lånar ut hästen till annan ryttare utan ägarens vetskap?
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 317
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vilken höjd på ytterväggen bör uppnås vid stallbygge? OBS! Ingen skulle ska byggas.
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Bill
·
Gnägg Ja o min f.d. medryttarhäst Sirocco, 1.15m.
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Maria82
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Maria82
·
M
Hästmänniskan jag ska köpa en kallblodstravare född 98. han är bes ua idag den 14 april. jag ska använda honom till vanlig promenadridning. jag vill...
Svar
7
· Visningar
1 471
Senast: Immer
·
R
Hästmänniskan Vad tror ni?:) Hur stor del av hästhanteringen handlar om att känna sig själv och förstå vilken balans man utstrålar, signaler som man...
Svar
17
· Visningar
1 252
Senast: Rikkan
·
Hästmänniskan Fick just veta att mitt försäkringsbolag avser att ta bort möjligheten att välja fast självrisk på hästförsäkringen :eek: Hittills...
2
Svar
28
· Visningar
2 487
T
Hästmänniskan som läget är nu så kommer jag inte ha råd att ens titta åt en häst på väldigt lååång tid.. Jag bestämmde mig igår för att inte ens titta...
Svar
8
· Visningar
1 086
Hästmänniskan Min sambo och jag ska ev. hämta en hingst 45 mil härifrån. Det blir första gången han kör med släp :crazy: Är det "okej" att köra så...
Svar
8
· Visningar
2 919
Senast: schelin_j
·
L
Hästmänniskan Hur dum är man om man köper en häst som haft korsförlamning ? Det är ett varmblod som är sju år och gått som travskolehäst.
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Madelene
·
Gnägg Gold fever skrittar av efter hoppningen.
Svar
0
· Visningar
122
Senast: marto
·
Gnägg Gold fever i dressyr
Svar
0
· Visningar
336
·
Svar
0
· Visningar
219
·
J
Hästmänniskan Har sån beslutsångest, har fått ett erbjudande att hyra ett eget stall 7km hemifrån, står nu hos min mor 12km hemifrån, har det hur bra...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: greengreengrass
·
C
Hästmänniskan (Hej! Visste inte var jag skulle ha lagt tråden, funderade på hästhantering.) Jag undrar bara om det finns några regler om när man...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: chrysler
·
  • Låst
Hästmänniskan Vilka hästjobb finns det?:bump:
Svar
1
· Visningar
671
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Om det står en häst på en ridklubb (ej ridskola) som missköts och man anmäler detta. Kommer då klubben drabbas eller blir det bara...
2
Svar
23
· Visningar
3 191
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Hur gör era skolor med stalltjänsten? Har ni som vi att man har både veckor och helger? Vi ska ha ett visst antal veckor och ett visst...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 500
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan När jag rider hästar som man verkligen behöver "rida" och ta i, både i sits och allt annat typ. Får jag så himla ont i magen. Det märker...
Svar
13
· Visningar
1 749
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna