Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
jag ska köpa en kallblodstravare född 98. han är bes ua idag den 14 april. jag ska använda honom till vanlig promenadridning. jag vill...
Hästmänniskan
Vad tror ni?:)
Hur stor del av hästhanteringen handlar om att känna sig själv och förstå vilken balans man utstrålar, signaler som man...
Hästmänniskan
som läget är nu så kommer jag inte ha råd att ens titta åt en häst på väldigt lååång tid.. Jag bestämmde mig igår för att inte ens titta...
Hästmänniskan
Har sån beslutsångest, har fått ett erbjudande att hyra ett eget stall 7km hemifrån, står nu hos min mor 12km hemifrån, har det hur bra...
Hästmänniskan
Hur gör era skolor med stalltjänsten?
Har ni som vi att man har både veckor och helger?
Vi ska ha ett visst antal veckor och ett visst...
Hästmänniskan
När jag rider hästar som man verkligen behöver "rida" och ta i, både i sits och allt annat typ. Får jag så himla ont i magen. Det märker...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.