sälja shettis?(vill inte)

Sv: sälja shettis?(vill inte)

Foder är ett alternativ. Men då till lika om du vill köpa en till häst kan det vara bra att hons tår kvar så hon kan agera som sällskapshäst. O körningen skulle nog vara aett bra alterinativ ! :)

har redan två "storhästar";) men jag tror att hon får vara kvar här endån:)

Sv: sälja shettis?(vill inte)

Jag har svårt att tro, att hästen skulle må dåligt av att inte bli riden. Såvida du inte har en frimärkshage, och hon hatar sina hästkompisar.
Du älskar henne och hon älskar säkert dig också.
Låt henne bara få njuta av våren, med en matte som slappnar av och slutar lida av dåligt samvete.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 315
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV