Ni studenter som har hast...

Sv: Ni studenter som har hast...

2000kr är väldigt billigt för en korridor. Är du säker på att får en sån, de jag tittade på i uppsala låg på 2400 och uppåt.
Tänk på att kurslitteratur kan bli svindyrt.
Hur löser du sommaren?

jag vet att det ar svart.. det ar som sagt darfor jag kollar vad folk har har att saga... Ja, min 5000 ar ju som sagt bara efter alla fast uttgifter som jag bara inte kan komma ifran.

hade min forra hast ca 10 min utanfor uppsala med buss under tva ar. betalade da 400 kr i kallhyra, sedan ca 200 kr i foder och 400 varannan manad till skoning. jag inser att jag nog hade det VALDIGT bra da och man kan bara hoppas pa att jag skulle hitta det igen.
kollat lite pa stallhyror ocksa och vissa hyror klarar man, men, men...

ska val inte ta ut nagot overhuvudtaget i forskott, vet ju inte ens om jag kommer in.

studentstaden 2096 kr... jag ar helt medveten om att det ar vadigt billigt och far jag inte det, bor jag nog hos mamma och pappa.
Kurslitteratur har jag tankt kopa begagnat, byta med andra osv sa langt det ar mojligt.
har sommarjobb pa ridlager under sommrarna, sa det ar lost och ordnat.

Liknande trådar

Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 370
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 950
Senast: Raderad medlem 120709
·
Gnägg Sa har jag kommit i kontakt med UK's forsta miniatyrguidehast som alltsa ska funka som vagledare at de med synnedsattning pa samma satt...
2
Svar
24
· Visningar
3 155
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar