Någon som gjort ridprovet på Holmen häst och ridutbildning?

Sv: Någon som gjort ridprovet på Holmen häst och ridutbildning?

ja, oj glömde jag skriva det :o x)

Men man rider runt lite, skritt, trav och galopp. Sen får man hoppa, en fem och en halvan... Inte desto mer komplicerat. Maria kollar balans, sits och lite hur man tar in instruktioner.

CarenSidney: Det gick säkert bättre än du tror. Kiwi är en speciell häst, han går vanligtvis inte med.

Double: Hur kändes det? Vilken Hanna, är ju nämligen också från Haparanda!:)

Ja, jag gillade kiwi :) hade velat rida honom flera gånger! men det funkade inte såbra mellan oss när jag var så nervös :(

Double: Hur kändes det? Vilken Hanna, är ju nämligen också från Haparanda!:)

Ja det kändes väl helt okej, men det var ganska jobbig för har fått en skada i benet efter förra hopp tävlingen, Så det gjorde så ont hela tiden så de störde ridningen lite. Men som du sa, tur att vi inte gjorde några kompliserade saker, då hade det verkligen gått åt skogen.
Tror inte att du vet mig men jag vet dig :P. Har sett dig på tävlingar i Kaakamo.

Senast ändrad av en moderator:

Delvis knapp..

Så, hur gick det? Har ni fått svar? :bump:

Svar har jag fått i allafall. Poängen blev 160+60 så 220 och man skulle visst ha 250 för att komma in :/.

Jag gjorde det... för 6 år sedan! :D
Det gick bra, jag red en stor skimmel som egentligen inte var lektionshäst, minns inte vad han hette...
Fick MVG och kom in, men ångrade mig och stannade i skåneland! :p

mvg

*tiotecken*

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 323
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 733
Senast: Willys
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 908
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV