Köpa/sälja osedd?

Sv: Köpa/sälja osedd?

Min kompis köpte sin häst osedd från en förmedlare som har väldigt gott rykte. Hon hade själv jobbat hos förmedlaren en sommar några år tidigare så säljaren var ju visserligen inte okänd för henne. Hon hade fått se bilder och film och hade "öppet köp" eller vad manska kalla det i 4 veckor då hon kunde återlämna hästen, utan någon särskild anledning men nu passade hästen väldigt bra och hon har fortfarande kvar den :) Ett sånt köp skulle jag kunna göra. Annars nej, kanske med en yngre häst isf.

Sv: Köpa/sälja osedd?

kul o se era svar...

jag funderade lite bara hur "vanligt" det var o vad folk eg tycker då jag sålde mitt sto osedd till en tjej jag aldrig träffat, men hon verkade väldigt dutig o var mkt trevlig i telefon, o hon visade även biler på sina andra häst, så det kändes säkert.
Eg skulle hon själv hämtat hästen , men vi ansåg båda att lastbil var bättre, därför blev det ingen "dejt" :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 106
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: WildHorse
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått några 18K guldsmycken av mamma som varken hon eller jag vill använda, så hon tycker att jag ska sälja dem. Men hur ska man...
Svar
11
· Visningar
751
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV