H
hopp_o_galopp
Sv: Stressad häst ägare
Nope. Du är inte ensam...
Nope. Du är inte ensam...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tuffer skrev:Jag längtar så till den dagen jag bor på en gård och kan ha mina djur på hemmaplan, så man slipper åka omkring så mkt.
Det som jag tycker är så tråkigt är att jag hela tiden gör ngt för att det ska komma ngt bättre sedan!!! Jag planerar så mkt om hur det ska bli sedan, istället för att leva i nuet. Fast å andra sidan brukar det också bli så som jag planerat Och ibland även bättre Och vissa gånger får man ändra planerna.
Men jag är kass på att bara njuta av det jag gör nu!! Springer liksom bara på och väntar på "imorgon".
tuffer skrev:ja ofta känns det som om man hela tiden är på väg mot ngt bättre...men det kanske är det som är ens drivkraft oxå. Att man faktiskt hela tiden kämpar för att komma vidare så att man inte stagnerar...men jag försöker ofta stanna upp och tänka- Att jag ska njuta mer av tillvaron. För jag kommer bara vara här engång i livet. De omständigheter som råder just nu kommer inte att råda igen, eftersom livet hela tiden förändras!
Sedan tycker jag att vi tjejer har så mkt mer att stå i en killarna. Det känns som om man stressar järnet för att se skit bra ut, samtidigt som vi ska vara mästerkockar i köcket, Lägenheten ska vara modern inredd, Garderoben måste förnyas med jämna mellan rum. Ska helst träna yoga+spinning+träna sin häst!!
Samtidigt så ska man också ha ett tufft kontaktnät med massa trevliga människor som man ska bjuda på middag!!!
Det känns som om man måste vara ngn slag superhjälte för att hinna med
Jag stoltserar nu med att jag har massa tvätt, Är kass på att laga mat, tränar inte yoga (Rider min pålle istället), Hatar att dammsuga, men är en hejare på att älska min pojkvän och min familj!!
Sedan har jag ju massa andra talanger, som jag tyvärr inte får användnig av i vardagen Typ sjunga och pyssla i trädgården)
Så hoppas nu att ngn mer än jag kan släppa taget om den kvinna alla förväntar sig att vi ska vara och vara de vi är i stället!!!
Go Girls!!