Sv: Hejar ni?

klart jag hejjar, känns bara fånigt att bara rida förbi varandra utan att säga någonting. ;)

hejjar alltid på dem jag träffar under ridturerna! :)

såväl som ryttare,bilister,hundägare,joggare m.m.

Givetvis hejar jag på alla. Cyklister, promenerare, ridfolk, mopedister osv. Här känner nästan alla alla och ofta kanske man t om stannar och pratar en stund. Hästarna får dock inte hälsa på varandra, fast vi kan ta sällskap en bit om vi ska åt samma håll.

Jag hejar på alla! Cyklister, motionärer, ryttare. Bilister och andra i fordon vinkar jag åt om de saktar ner/håller ut. Annars ser jag bara sur ut och blänger :p

Har ofta trevliga samtal i skogen! Finns några stamgäster som alltid motionerar hos oss (mest äldre) som alltid ska stanna och prata, någon känner min pappa och passar på att uppdatera sig. Sånt är ju bara roligt! Och träffar jag någon med nordsvensk eller arab måste man ju nästan prata, vi är ju ras-vänner då :D Folk som inte ser hästar så ofta vill gärna stanna och klappa. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kanske verkar konstigt att jag skriver såhär långt i efterhand, och jag vet inte ens om det går att kontakta dig den här vägen men jag...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: miumiu
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 004
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka