Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan om man arrenderar en bit mitt ute i ingenstans och väljer att ha ett elaggregat med bilbatteri, hur länge ca räcker ett sådant innan det...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: TomasN
·
L
Hästmänniskan Har du liksom jag varit tvungen att sälja din kompis pågrund av flytt och plugg? För några månader sen hade min historia kunnat bespara...
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Dahlia
·
B
Hästmänniskan Nu har jag bestämt mig. Jag ska sluta vara skötare på hästarna. Det är något som jag vill men ändå ledsamt om jag inte hittar nåt annat...
2
Svar
27
· Visningar
3 360
Senast: Bettan_G
·
Z
Hästmänniskan Tror ni att de är värt att göra en enkät för att ta reda på hur stor efterfrågan är på equiterapeuter/hästmassörer m.m. här uppe i norra...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Linnzan
·
C
Hästmänniskan Idag fick jag reda på att min försäkring vid utgången inte kommer att erbjudas mer. Jag har mina hästar i Agria, den där man bara...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 514
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Ska plöja upp och så nytt gräs. Men vilken sort ska man välja?? Tänker på fångrisken först och främst, så rajgräs ska det inte vara i...
Svar
18
· Visningar
2 458
Senast: Strajder
·
G
Hästmänniskan Nu är det som så att jag har börjat tröttna på de stallet där jag står i. Jag tycker om gården och att ha min häst där men det är...
Svar
12
· Visningar
1 739
Senast: solruta
·
C
Hästmänniskan Hejsan. Jag ska vara på ett väldigt stort bete i sommar, och det finns ingen möjlighet att lägga in utrustningen nånstans. Jag tänkte ha...
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: Nisse liten
·
S
Hästmänniskan Jag undrar hur noggranna folk egentligen är med maxlast, totalvikt och sådana saker när det gäller hästtransport och dragbil? Jag tycker...
Svar
10
· Visningar
3 391
Senast: Sophia_
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag bor i södra norrland och funderar på att bygga 2 uteboxar för stallet börjar bli fullt. Vad jag funderar på är om man bör...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: ang
·
C
Hästmänniskan Efter att ha läst ett antal trådar här på Buke om fodervärdar som inte sköter sig, bryter kontrakt, missköter hästen osv tycker jag att...
2
Svar
21
· Visningar
2 158
Senast: elfi
·
Gnägg Tränar lite pleasure på ringrostig häst
Svar
0
· Visningar
116