Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
155
Senast: Tabitha
·
Gnägg Compassion 6 dagar gammal
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Sass
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Ranger
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Ranger
·
Gnägg Yedra VIII Sto född 1997.
Svar
0
· Visningar
119
·
Svar
0
· Visningar
157
·
Svar
0
· Visningar
123
·
Svar
0
· Visningar
124
·
Hästmänniskan Läste just ett inlägg där trådskrivaren skrev om att hon var oliyklig för att en annan tjej red hennes häst bättre än henne själv...
Svar
8
· Visningar
2 733
Senast: angelaL
·
B
Hästmänniskan Jag har sedan december varit intresserad av att köpa en speciell häst. När jag hittade hästen i fråga (dec 2007) var hon 4 år och knappt...
Svar
12
· Visningar
1 646
Senast: Blinkande
·
G
Hästmänniskan Jag är så upprörd och ledsen just nu. Det är så att jag fått reda på något som jag inte kan kan se som något annat än djurplågeri. En... 2
Svar
36
· Visningar
3 332
Senast: CoraO
·
S
Hästmänniskan Hej Vi mockar år en häst 4-5 dagar i veckan + att vi släpper in/ut 3 dagar. Då vi bara mockar så vill vi självklart ha betalt, då vi...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: prickig
·
Hästmänniskan Börjar så smått fundera på det här med egen häst. Kommer inte att bli aktuellt än på något år eller så (vill spara ihop till inköpspris... 2
Svar
26
· Visningar
2 408
Senast: majabergman
·
Ekonomi & Juridik Finns ju ett antal trådar om användare som har fått problem efter att de sålt sin häst, jag har även själv råkat ut för det när jag...
Svar
10
· Visningar
1 835
Senast: Masse
·
Hästmänniskan ...skaffa en till shettis... Förlorade ett av mina shettisston för en dryg månad sedan. Det har varit lugnt fram tills idag då jag...
Svar
16
· Visningar
1 436
Hästmänniskan Min kuse har under tiden jag haft honom alltid varit stelare, är nog det närmsta jag kan komma på, i höger sida. Alltid haft det...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Amha
·
E
Anläggning Jag skrev in min transport för 4 år sedan i företaget. Den hade jag köpt för 48 000 kr året innan som privatperson, men fick således...
Svar
5
· Visningar
5 881
Senast: TomasN
·
Gnägg Svartvit bild från 3 års test i Sundsvall. Fotograf Thomas Tängerfors
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Bounce