F
fenny_92
Sv: Benbitar - köpa?
håller med om att isåfall måste du verkligen skriva riktig papper om det så de inte blir några oklarheter i framtiden... ett mistag och de blir problem i framtiden och du står där och de är FÖRDJ*VLIGT ja lovar, är i den sittsen nu. min häst hade inte reservation men likförbannat har försäkringsb. massa å´säga till om nu när de väl kommer till krita
va försiktig säger ja bara...
Jag skulle inte köpa!! Eller skulle vara noga med att få med i kontraktet att om i det fall hästen skulle få problem av detta så har du rätt att lämna tillbaka hästen!!!
Skulle hästen senare få problem eller bli halt pga det
så står du där... går inte att lämna tillbaka, häva köp mm.
Kolla också så att det inte finns en reservation!!! Skulle hästen bli halt pga det så får du ingen ersättning av försäkringsbolaget...
Men som flera säger så finns det säkert många bra exempel på
där det har gått alldeles utmärkt.
håller med om att isåfall måste du verkligen skriva riktig papper om det så de inte blir några oklarheter i framtiden... ett mistag och de blir problem i framtiden och du står där och de är FÖRDJ*VLIGT ja lovar, är i den sittsen nu. min häst hade inte reservation men likförbannat har försäkringsb. massa å´säga till om nu när de väl kommer till krita
va försiktig säger ja bara...