Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Har lagt ut ett gäng bilder från Rimboritten för allmän beskådan på diverse ekipage:angel: Kommer ev fler när jag orkar ta tag i...
Svar
1
· Visningar
2 058
Senast: Liten
·
Övr. Grenar Jag rider ponnygalopplektioner inne på Jägersro och har gjort det i 1.5 år nu:) Jag är 14 år och väger 45 kg och min favorithäst är en...
Svar
0
· Visningar
1 700
Distans Tycker vi behöver en ny bildtråd för att samla inspiration och dela bilder som rör distans, utrustning, hästar och framför allt...
Svar
10
· Visningar
4 003
Senast: Liten
·
Körning Vi var med om en körolycka för en månad sedan, och ena skakeln på min rockard från Tidaholmsvagnar är böjd. Hur tusan böjer jag tillbaka...
Svar
4
· Visningar
2 615
Senast: Tacitus
·
J
Övr. Grenar Om jag är 15 år, har ingen som helst vana med galoppsporten och vill börja med den, hur ska jag då gå tillväga? Finns det nåt gymnasium...
Svar
2
· Visningar
1 892
Senast: Joshua
·
Trav Min älskade lilla kokohäst har kommit på att man ska galoppera i starten nu för tiden .. innan ni säger de ena å de andra så; -...
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: Alfred
·
Western Hej:) Jo jag undrar över lite saker ang westernridning. Hur måste man ha tyglarna när man ska tävla? Kan man ha 2 handsfattning med...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: manpila
·
M
Övr. Grenar jag är väldigt nyfiken på galoppvärlden och har lite frågor och funderingar. arbeta som arbetsryttare i galoppstall, vad krävs det...
Svar
8
· Visningar
3 359
Senast: Mandh
·
Western Kanske borde den här ligga nån annan stans å kanske finns det en sån här tråd innan... Men som att leta efter nål i höstack. Jag vill ha...
Svar
8
· Visningar
1 855
Senast: Tussemaja
·
Dressyr Jag skall starta debutant fälttävlan till helgen och den här gången är det ett för mig helt nytt dressyrprogram som skall ridas (det är...
Svar
10
· Visningar
1 935
Senast: Ottisen
·
Trav Vi har borjat prata lite lost om att flytta hem till sverige nan gang i framtiden (shhh, sag inget till mamma!). Har nagon liten drom om...
Svar
1
· Visningar
1 283
Senast: Corminta
·
R
Övr. Grenar Hej! Nu tänker jag starta en idiotisk tråd igen ;) Har jobbat lite i ett galoppstall ett tag nu och har fått börja rida lite, om man nu...
2
Svar
21
· Visningar
4 472
Senast: Memmis22
·
Islandshäst Ni som har öga för detta. Hur avgör ni om en unghäst är lovande vad det gäller gångarter för tävling? Man kan ju aldrig veta precis hur...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: bellabus
·
Western Postar en ny tråd om färgteckningar så inte föltråden kapas helt! Vi väntar ju nästa föl snart och föräldrarna är tecknade...
2
Svar
24
· Visningar
4 944
Senast: wrangler
·
Dressyr Vi måste naturligtvis ha en tråd om Sveriges största evenemang! Har knappt hört något om vilka ryttare som ska rida? Någon som vet...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 403
Senast: fio
·
R
Distans Hur e banan? Underlag? Kupering? Ect
Svar
19
· Visningar
3 347
Senast: armaani
·
Distans Hur mycket väger elithästarna?
Svar
8
· Visningar
2 832
Distans Jag trodde aldrig att jag skulle behöva starta en sån här tråd (nästan så jag får starta hemligt nick då jag är emot skydd helt ;) )...
Svar
4
· Visningar
1 784
Islandshäst Hej, ja har en fundering ang att avla på fyrgångshästar, om både stoet o hingsten är mycket goda töltare finns det ändå en fara o risk...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
11 155
Senast: glimjandi
·
Islandshäst Jag undrar, eftersom om jag fattar det hela rätt så finns det inte A eller b/c klass på passgrenar, så om jag ställer upp för första...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: katharina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka