Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Min ena häst skakar i ena bakknäet efter träning. Jag har aldrig haft en sådan här häst som gjort det innan, vad kan detta bero på...
Svar
3
· Visningar
4 672
Senast: Natasja
·
Dressyr Älskade Indi fick idag ge upp sin kamp. Han fick i våras akut tarmvred och opererades i Helsingborg. Där tillstötte en rad...
Svar
15
· Visningar
3 324
Senast: Got2Be
·
Trav Hur gör ni andra B-tränare med försäkringar på era avelsston? Vi har Agria Aktiv Veterinärvård åt vårt sto, tecknade separat A1 till...
Svar
13
· Visningar
2 052
Senast: Sonic76
·
Dressyr Såhär mitt i natten sitter jag med ridabstinens, så nu tycker jag vi kan samla våra mål för året här :D Vad hade ni för mål förra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 415
Körning :eek: Letade sele till min Am miniatyr och istället trilla jag över jordens fynd till welshen istället som inte alls skulle ha en sele...
Svar
7
· Visningar
1 626
Senast: Cita
·
Distans Har lagt ut ett gäng bilder från Rimboritten för allmän beskådan på diverse ekipage:angel: Kommer ev fler när jag orkar ta tag i...
Svar
1
· Visningar
2 058
Senast: Liten
·
Övr. Grenar Jag rider ponnygalopplektioner inne på Jägersro och har gjort det i 1.5 år nu:) Jag är 14 år och väger 45 kg och min favorithäst är en...
Svar
0
· Visningar
1 700
Distans Tycker vi behöver en ny bildtråd för att samla inspiration och dela bilder som rör distans, utrustning, hästar och framför allt...
Svar
10
· Visningar
4 003
Senast: Liten
·
Körning Vi var med om en körolycka för en månad sedan, och ena skakeln på min rockard från Tidaholmsvagnar är böjd. Hur tusan böjer jag tillbaka...
Svar
4
· Visningar
2 618
Senast: Tacitus
·
J
Övr. Grenar Om jag är 15 år, har ingen som helst vana med galoppsporten och vill börja med den, hur ska jag då gå tillväga? Finns det nåt gymnasium...
Svar
2
· Visningar
1 892
Senast: Joshua
·
Trav Min älskade lilla kokohäst har kommit på att man ska galoppera i starten nu för tiden .. innan ni säger de ena å de andra så; -...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: Alfred
·
Western Hej:) Jo jag undrar över lite saker ang westernridning. Hur måste man ha tyglarna när man ska tävla? Kan man ha 2 handsfattning med...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: manpila
·
M
Övr. Grenar jag är väldigt nyfiken på galoppvärlden och har lite frågor och funderingar. arbeta som arbetsryttare i galoppstall, vad krävs det...
Svar
8
· Visningar
3 359
Senast: Mandh
·
Western Kanske borde den här ligga nån annan stans å kanske finns det en sån här tråd innan... Men som att leta efter nål i höstack. Jag vill ha...
Svar
8
· Visningar
1 855
Senast: Tussemaja
·
Dressyr Jag skall starta debutant fälttävlan till helgen och den här gången är det ett för mig helt nytt dressyrprogram som skall ridas (det är...
Svar
10
· Visningar
1 936
Senast: Ottisen
·
Trav Vi har borjat prata lite lost om att flytta hem till sverige nan gang i framtiden (shhh, sag inget till mamma!). Har nagon liten drom om...
Svar
1
· Visningar
1 283
Senast: Corminta
·
R
Övr. Grenar Hej! Nu tänker jag starta en idiotisk tråd igen ;) Har jobbat lite i ett galoppstall ett tag nu och har fått börja rida lite, om man nu...
2
Svar
21
· Visningar
4 479
Senast: Memmis22
·
Islandshäst Ni som har öga för detta. Hur avgör ni om en unghäst är lovande vad det gäller gångarter för tävling? Man kan ju aldrig veta precis hur...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: bellabus
·
Western Postar en ny tråd om färgteckningar så inte föltråden kapas helt! Vi väntar ju nästa föl snart och föräldrarna är tecknade...
2
Svar
24
· Visningar
4 944
Senast: wrangler
·
Dressyr Vi måste naturligtvis ha en tråd om Sveriges största evenemang! Har knappt hört något om vilka ryttare som ska rida? Någon som vet...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 411
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka