Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Kan man på ngt sätt på tdb söka efter licensierade ryttare i en viss åldersgrupp i ett visst län? Tex ryttare födda 90-93 i tyo...
Svar
3
· Visningar
1 804
Senast: moonstruck
·
Tävling Frågan uppkom vid STOR tävling där det står att: Betaldag för Listor/Boxplatser är 2012-07-17, 2012-07-20. I skrivande stund står en...
Svar
3
· Visningar
2 055
Senast: Ylva
·
Hoppning Hej. Har en liten fråga ang. 4 års championatet. Om man har kvalat till semifinalerna, så går ju de på olika ställen på olika datum...
Svar
3
· Visningar
1 518
Senast: Equilina
·
L
Islandshäst Jag undrar, vad är rätt sitts i flygande pass? Har sett vissa som lutar sig framåt, någon lutar sig bakåt eller sitter som vanligt...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: yew98fq
·
Körning Funderar på att börja träna körning lite mer seriöst med mitt kallblod och ev ut på någon tävling men är helt ny inom detta så...
Svar
1
· Visningar
1 337
Senast: agtatoon
·
Dressyr Tänkte att vi hade kunnat ha en tråd för filmer som vi antingen själv filmat eller hittat på tuben när stjärnorna arbetar sina hästar...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 268
Senast: axel
·
Islandshäst Jag är total nybörjare på isisar men har fått äran att motionera en sån "pensionär" i 2 v utan ngn somhelst "inskolning". Hästen kan få...
Svar
6
· Visningar
2 105
Senast: Lobelia
·
Dressyr Jag ska snart börja tävla lokal dressyr och då undrar jag om man måste ha plastrong om man har polotröja? Jag har läst TR många gånger...
Svar
13
· Visningar
2 272
Senast: lizan
·
Övr. Grenar Dessa bilder är tagna igår på storloppskvällen och ligger ute på hemsidan... är det vad jag tror det är...
2
Svar
28
· Visningar
5 882
Dressyr Hej allihop! Nästa vecka ska jag iväg och titta på en potentiell blivande dressyrhäst till mig. Hästen är ett sto, född 2010 med...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
16 022
Senast: fio
·
Islandshäst Hittar ingen SM tråd. Hur gick det för "dom stora" ? Något extra kul som hände?
Svar
19
· Visningar
3 294
H
Trav Jag är ny inom trav och ska prova på lite. Finns det prova på trav för varmblod, ungeför som pay and jump? Är det någon viss åldersgräns...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Hayabosa
·
H
Trav Hej. Mitt varmblod är rädd för att ha skacklorna på ryggen samt att dra vagnen. Jag har då sett att man kan fästa ett däck i selen men...
Svar
11
· Visningar
1 683
Senast: Hayabosa
·
Western Hej! Jag har en sprojlans ny westernsadel hängandes i stallet som jag nu vill göra rätt med från början! Vad är era råd? Har hört...
Svar
3
· Visningar
1 774
Trav Hej. Jag behöver höra om någon har någon idé, vi har ett litet problem med vår 3åring. Han slår sig på ena bakbenet när vi kör honom...
Svar
9
· Visningar
2 258
Senast: Natasja
·
Trav Min ena häst skakar i ena bakknäet efter träning. Jag har aldrig haft en sådan här häst som gjort det innan, vad kan detta bero på...
Svar
3
· Visningar
4 661
Senast: Natasja
·
Dressyr Älskade Indi fick idag ge upp sin kamp. Han fick i våras akut tarmvred och opererades i Helsingborg. Där tillstötte en rad...
Svar
15
· Visningar
3 322
Senast: Got2Be
·
Trav Hur gör ni andra B-tränare med försäkringar på era avelsston? Vi har Agria Aktiv Veterinärvård åt vårt sto, tecknade separat A1 till...
Svar
13
· Visningar
2 035
Senast: Sonic76
·
Dressyr Såhär mitt i natten sitter jag med ridabstinens, så nu tycker jag vi kan samla våra mål för året här :D Vad hade ni för mål förra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 411
Körning :eek: Letade sele till min Am miniatyr och istället trilla jag över jordens fynd till welshen istället som inte alls skulle ha en sele...
Svar
7
· Visningar
1 625
Senast: Cita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka