Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Är det någon som vet var man kan hitta mer info ang betäckning med Undrandi från Voxnadalen? Någon som har eller har sett någon avkomma...
Svar
1
· Visningar
1 324
Senast: Seidie
·
Islandshäst Nån som är bra på färger och kan säga vilken färg hon får, blir hon som mamman?
Svar
4
· Visningar
1 714
Senast: Li11aMy
·
Hoppning Har en 6årig häst som endast tävlat 2gg tidigare. Det var då 90cm clearround och 1 m avd B. Vi fick två vägringar i första klassen och...
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: froggy
·
I
Islandshäst Är på väg att köpa islandshäst men jag vet inte om jag ska köpa en svenskfödd eller en islandsfödd. Har hört att islandsfödda har...
2
Svar
32
· Visningar
4 874
Senast: Kilauea
·
Övr. Grenar Hej tänkte höra ifall det är nån som vet något om skolan British Racing School! vad det är för krav ? vikt längd ? regler? om det är...
2
Svar
31
· Visningar
7 280
Senast: Switch
·
Övr. Grenar Jag har nyss köpt en häst och skulle vilja veta lite om dessa reslutat...
Svar
5
· Visningar
2 229
Western Efter regeln om veterinärbesiktning för B-reining så har det blivit allt vanligare med besiktning för alla ekipage, även E-nivå och...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
10 299
Senast: Lenita
·
J
Dressyr Jag ska ha en sadel till min D-ponny som superduperkort rygg med extra stora bogblad, som han måste gå röra helt fritt om överhuvudtaget...
Svar
5
· Visningar
1 519
Senast: Lavinia
·
Trav Har just hämtat hem en ny häst :bump: och nu ska här börja planeras matchningen. Hästen har inte startat sedan augusti 2011 så han...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: Lena
·
Islandshäst Ursäkta versalerna i rubben, men kopierade bara för att jag inte ville riskera att stava fel. Jag har missat den här hingsten helt...
2
Svar
29
· Visningar
6 915
Senast: Vala
·
Islandshäst Tänkte göra ett litet inlägg där folk får dela med sig av lite "nu och då" bilder Säg gärna vad ni tycker om denna förändring på bara...
Svar
1
· Visningar
1 216
Senast: Boj
·
Distans När kommer ryttarmeddelandet ? eller har jag missat den ?? Hittar iallafall inget på hemsidan.
Svar
0
· Visningar
1 185
Senast: mag
·
Körning Nu har snart hela sommaren gått och jag rodde att vi idag äntligen skulle göra en premiär-tur med vagnen men icke! Köpte en billigare...
Svar
4
· Visningar
2 158
Senast: Vimsan
·
Trav Jag har länge siktat på att betäcka mitt sto 2012. Har (som de flesta andra av oss travnördar) lusläst hingstkatalogen hela våren för...
Svar
11
· Visningar
2 138
Senast: Nafayette
·
S
Fälttävlan stilterrängritt och terränghästprov! En ganska ny tävlingsform som kommit detta år är denna (enligt mig rolig tävlingsform!) Där den...
Svar
18
· Visningar
5 210
Islandshäst Någon som har gjort det (eller bara har lite koll)? Syftar då inte på Sverige heller, utan någon som jobbat utomlands, i nåt annat land...
2
Svar
25
· Visningar
5 618
Senast: zassoo
·
Körning Undrar om det är någon här som använder sina russ eller shetlandsponnyer inom jordbruket eller till skogskörning? Var får de göra? Vad...
Svar
8
· Visningar
3 913
Senast: Opra
·
Dressyr Någon som vet vad som skiljer mellan Cortina och Classic i passform för hästen?
Svar
3
· Visningar
4 925
Senast: Jempa
·
Dressyr Halloj! Tänkte ha en tråd där man fick skriva sina bra dressyrövningar, så man får lite idéer, tips och inspiration av varandra! :D Kan...
Svar
4
· Visningar
1 959
Senast: Sar24BB66
·
Western Eftersom ingen tagit chansen, så gör jag det!!!;) Häftig show på Täby galopp på lördag, massor av westernuppvisningar och även ett...
Svar
14
· Visningar
1 907
Senast: Annie1982
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka