Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Skulle behöva hjälp med att få lite tips på hinder/bom övningar. dom ska vara tilltalande för barn i 12 års åldern med en maxhöjd på ca...
Svar
0
· Visningar
993
Övr. Grenar Vad har ni för rutiner vid långa transporter? Dottern och lillpållen är nog klara för skandinaviska mästerskapen på Övrevoll. Vi...
Svar
18
· Visningar
3 468
Senast: Bowman
·
S
Körning Vi har tre fordon i museet med identiska skyltar: Inge konstigt med det MEN... vagnhistoriska sällskapet påstår att det aldrig...
Svar
16
· Visningar
6 094
Senast: lillsyrran
·
B
Trav Jag har en 16årig ridtravare som älskar att bli körd. Jag har precis börjat köra honom då det inte riktigt är min grej och han går...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: Snurrfian
·
Körning Jag har planer på att beställa en maratonvagn.. Funderar på Kutzmann.. Jag har en islandshäst i c-ponny mått.. Dom hade en vagn på 135kg...
Svar
3
· Visningar
2 951
Senast: agtatoon
·
Körning Finns det någon som tävlar eller tänker sig tävla Nordsvensk Brukshäst i vårt avlånga land? Avelsföreningen för nordsvenska brukshästar...
Svar
2
· Visningar
1 888
·
Trav Sedan -09 då maken tog licens har kostnaden konstant ökat för licensavgiften. Orsaken sägs ju vara att det blir färre B-tränare. Vi...
Svar
13
· Visningar
1 856
Senast: giffan
·
Tävling vad gör man när det saknas 10 kr från tdb kontot när pengarna dras för tävling, 2 dagar innan tävlingen så kollar man på tdb och...
Svar
5
· Visningar
3 250
Senast: Olympus
·
Fälttävlan För första gången sen Segersjö la ner ska jag bege mig norrut :D Någon som vet om detta är vägen i vattenhindret i 100 klassen?
Svar
7
· Visningar
3 632
Senast: PrinceFair
·
Körning Den svarta som går från bettet upp till en ring i ett nackstycke med nån slags metallkedja och sen bakåt...
Svar
14
· Visningar
2 938
Senast: Santoxen
·
Western Halloj! Jag gjorde det mindre roliga misstaget att köpa ett par lite för trånga boots, de skulle nog ha behövt vara en halv storlek...
Svar
4
· Visningar
2 352
Senast: Cowgirls
·
Islandshäst Hur hög blup har era hästar? Totalt, rid och exteriört? Visst är väl "bra" över 110? Det vore kul att se medelblupen här:)
6 7 8
Svar
152
· Visningar
23 014
Trav Behöver ett visir, men har svårt att hitta ett REJÄLT nätvisir till min FinnTackhjälm. . . Tips på var man kan leta?
Svar
0
· Visningar
1 114
Körning Jag har en baksele som ej är komplett. Den saknar ryggstycke. Jag har en loksele med bågdäckel, vad för typ av ryggstycke behöver jag...
Svar
3
· Visningar
2 014
·
Körning Jag lyckas inte få upp sidan med TR så skulle någon vilja säga mig vad minimivikten på vagnen i maraton för c-ponny är? Olika för lätt...
Svar
1
· Visningar
1 064
·
Hoppning Jag förstår ingenting när det står CSI-W, CSI och CSI**** :o
Svar
2
· Visningar
2 185
Senast: jannicafernstrom
·
Dressyr Nu behöver jag hjälp av erfarna Dressyr-Bukare! Jag sitter med en av mina tecknade seirer just nu, ett avsnitt av en följetongsserie som...
2
Svar
34
· Visningar
7 929
Senast: _Zvea_
·
Tävling Hejsan jag undrade om man behöver ha med sig hästens papper på en tävling ?
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: tess91a
·
Distans Gå in på Ridsportsförbundets sida och kolla! Jättetrevlig artikel från Vasaritten på första sidan, överst:-)
Svar
0
· Visningar
1 451
Senast: fallon
·
Dressyr Ser ju att baucher nu blivit tillåtet i sverige också på dressyren :D Bettet som är på bilden är tvådelat, är det då enda komb som är...
2
Svar
31
· Visningar
13 167
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning