Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan För första gången sen Segersjö la ner ska jag bege mig norrut :D Någon som vet om detta är vägen i vattenhindret i 100 klassen?
Svar
7
· Visningar
3 631
Senast: PrinceFair
·
Körning Den svarta som går från bettet upp till en ring i ett nackstycke med nån slags metallkedja och sen bakåt...
Svar
14
· Visningar
2 935
Senast: Santoxen
·
Western Halloj! Jag gjorde det mindre roliga misstaget att köpa ett par lite för trånga boots, de skulle nog ha behövt vara en halv storlek...
Svar
4
· Visningar
2 350
Senast: Cowgirls
·
Islandshäst Hur hög blup har era hästar? Totalt, rid och exteriört? Visst är väl "bra" över 110? Det vore kul att se medelblupen här:)
6 7 8
Svar
152
· Visningar
22 999
Trav Behöver ett visir, men har svårt att hitta ett REJÄLT nätvisir till min FinnTackhjälm. . . Tips på var man kan leta?
Svar
0
· Visningar
1 110
Körning Jag har en baksele som ej är komplett. Den saknar ryggstycke. Jag har en loksele med bågdäckel, vad för typ av ryggstycke behöver jag...
Svar
3
· Visningar
2 014
Senast: agtatoon
·
Körning Jag lyckas inte få upp sidan med TR så skulle någon vilja säga mig vad minimivikten på vagnen i maraton för c-ponny är? Olika för lätt...
Svar
1
· Visningar
1 063
Senast: agtatoon
·
Hoppning Jag förstår ingenting när det står CSI-W, CSI och CSI**** :o
Svar
2
· Visningar
2 182
Senast: jannicafernstrom
·
Dressyr Nu behöver jag hjälp av erfarna Dressyr-Bukare! Jag sitter med en av mina tecknade seirer just nu, ett avsnitt av en följetongsserie som...
2
Svar
34
· Visningar
7 926
Senast: _Zvea_
·
Tävling Hejsan jag undrade om man behöver ha med sig hästens papper på en tävling ?
Svar
1
· Visningar
1 337
Senast: tess91a
·
Distans Gå in på Ridsportsförbundets sida och kolla! Jättetrevlig artikel från Vasaritten på första sidan, överst:-)
Svar
0
· Visningar
1 450
Senast: fallon
·
Dressyr Ser ju att baucher nu blivit tillåtet i sverige också på dressyren :D Bettet som är på bilden är tvådelat, är det då enda komb som är...
2
Svar
31
· Visningar
13 164
Senast: mimus
·
Distans ... hade igår ridits av två ungerska Husarer som jag stötte på av en ren slump mitt i centrala Halmstad. De var på väg norrut, upp mot...
2
Svar
27
· Visningar
8 336
Dressyr Ja, det är inte så himla långt kvar till det största av alla mästerskap och som i år ser ut att bli otroligt öppet och spännande! Tänkte...
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
108 582
Hoppning Äntligen igång! Maria Wallberg ska tydligen kommentera istället för Yvonne Åstrand (hon får väl spara rösten för dressyren). Så här...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
58 141
Övr. Grenar Jag kollade en del om bruksridning och trailridning på nättet och det känns om det är jätte roligt. Jag är ingen tävlingsmänniska, men...
Svar
7
· Visningar
3 418
Senast: Lydia
·
J
Dressyr Jag vill veta så mycket som möjligt om sadeln! erfarenheter, vilka hästar den passar på, hur den är att sitta i osv. min häst har...
Svar
1
· Visningar
2 287
Senast: Akleian
·
Trav Fått erbjudande om att ta mig an en häst i stallet att träna. Tränaren har lessnat på denna pissmärr ;) och ger mig en chans, hur mkt...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: Nebraska
·
Trav Har anmält mig för att ta licens för att köra.. Min man är tränare och jag är ute efter att kunna köra våra hästar då de oftast e jag...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: Angelique
·
J
Dressyr Hej! Jag undrar ifall någon har lite tips på hur man kan få lite bättre poäng i LC:1? Vad är det dom bedömmer och vad kollar dom på...
Svar
7
· Visningar
1 767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar