Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Något jag ständigt hör runt ridkretsar är att dem "leker fram det" med sina hästar. Speciellt med unghästar, dem "leker fram" tölten...
Svar
9
· Visningar
1 890
Senast: Pathmaker
·
Dressyr Jag tittar efter kandar, och då en stallkompis eventuellt kommer att starta min häst i MSV nästa år så undrar jag över reglerna för...
Svar
6
· Visningar
2 262
Senast: Houdinie
·
Islandshäst Ja som rubriken nu säger varför importerar man för skojskull med den exemrisk som är? Alltså jag pratar inte import av "super" hästar...
Svar
17
· Visningar
2 344
Senast: kryddelydd
·
Islandshäst Gnägg el utrustning?! Har ni någon drömsadel till era hästar. Det hade varit kul att höra även om bomlösa då jag upplever att många...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
18 947
Senast: raggsock
·
Western För alla oss som inte har möjlighet att åka till Vadstena idag 25 aug och titta på ropingentävlingen SMRC på plats, bjuder Bohusropers...
Svar
0
· Visningar
1 173
Senast: teofil
·
Islandshäst Någon som vet vad Equipe-kopian heter..? (sadel)
Svar
5
· Visningar
1 999
Senast: Lobelia
·
Distans Hello, funderar runt vilka nya paddar som kommit, provats och som är bra. Har en bekant som rider i en väl sittande sadel året om...
Svar
1
· Visningar
1 972
Senast: Armadillo
·
Körning Jag ska börja köra sulky bakom min islandshäst, men har ingen aning om vad man ska ha för saker, :confused: jag fattar att man måste ha...
Svar
15
· Visningar
4 456
Senast: hag391
·
Körning Ursäkta en dum fråga. Jag funderar på att köpa en sele och vill då ha en med empathy-brösta till min lille ponny. Sitter och kollar...
Svar
4
· Visningar
1 539
Senast: Rosalinda
·
Distans Är en hel del ute i naturen både till häst samt med hundarna. Jag skulle vilja ha ett "verktyg" för att hålla koll på distans...
Svar
13
· Visningar
5 045
Western Jag vet att plates som "regel" inte har tåkappa, men finns det? Mitt djur är expert på att på något mystiskt sätt få plates att glida...
Svar
6
· Visningar
1 141
Senast: Em-Jay
·
G
Hoppning Jag har bevistat flera ponnyhoppningar det senaste året, från klubbnivå till regional. Jag kan inte fatta att så många ryttare rider...
Svar
17
· Visningar
2 496
Senast: Akleian
·
Tävling Jag har funderat lite på om det finns några regler för de hästar som bor på en anläggning när det är tävling där (och som inte själva...
Svar
18
· Visningar
4 686
B
Hoppning Jag har en 8årig PRE hingst som älskar att hoppa. Vi har bara hoppat 1 gång i månaden då jag satsar på dressyr. Vi har hoppat småhinder...
Svar
5
· Visningar
2 275
Senast: HopeForNow
·
L
Övr. Grenar Tänker inte någon på våra kära arabgaloppörer? :cry: Jag gör det iaf :) Har en själv. Men jag tänkte att ni som vill prata om det kan ju...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 368
Senast: worldbyhorse
·
Dressyr Jag satt och funderade på vissa saker inom rollkur/ ridning bakom hand. Och jag skulle vilja ha en seriös diskussion och jag menar inte...
22 23 24
Svar
472
· Visningar
49 838
Senast: Solis
·
Trav Har fått ett erbjudande att ta en travare gratis som inte fungerar i travet, den skrivs helt enkelt över endast till mig, annars säljs...
Svar
10
· Visningar
2 016
Senast: giffan
·
Distans Här kommer väldigt tråkig läsning om ett dödsfall inom svensk distansritt...
Svar
16
· Visningar
4 806
Senast: Pilette
·
Hoppning Jag har som långsiktigt mål med min D-ponny att kvala in till SM 2013 eller 2014. Men då måste jag veta hur man kan kvala in för jag har...
Svar
1
· Visningar
1 759
Senast: Flying_Fox
·
Hoppning Hej! Säker med ljus och lykta efter trevliga banskisser till lätta hoppklasser där man helst inte har relaterade avstånd eller...
Svar
3
· Visningar
1 580
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10