Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Dressyr jag har en 2003 valack efter Biggles som är jätte fin,toppen terament,lättlärd,klok och otroligt social häst.Snygg exteriör och fina...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
43 093
Senast: Fenestra
·
Hoppning :eek: Helt otroligt! 6 feet är ju ca 1,80 m! Vilken tjej! Ser ju ut som att hon har en osynlig sadel! Häftigt tycker jag:)...
Svar
4
· Visningar
1 749
Senast: Got2Be
·
Islandshäst Allmäna åsikter om nm ni som var där?Jag var där lör o sön. En sak förstod aldrig jag; Maria berg vann väl inte b finalen i fyrgång...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
16 451
B
Western Jag har en häst jag skulle vilja testa western på. Han är riden barock hos sin f.d ägare (jag har ägt han i 2år och bara ridit...
2
Svar
20
· Visningar
4 110
Trav Någon som har info om denna hingst? Hade turen att ta hand om honom när han stod hos P-O Pettersson 2001-2002. Har inte sett honom...
Svar
4
· Visningar
1 698
Senast: Expat
·
Western Letar efter en begagnad sadel till min Tinkervalack på 3,5 år.. ca 160cm Vad har ni för erfarenheter av: Nevada Fancy Double C och...
Svar
7
· Visningar
2 355
Senast: lillebror
·
Hoppning Jag & mitt sex åriga fullblod ska ut på våran första hopptävling tillsammans nästa helg. Dvs clearound 50cm på ortens ridklubb. För mig...
Svar
4
· Visningar
2 209
Senast: fio
·
C
Trav vad är det som gör det mer komplicerat med att importera en valack än sto/hingst?
2
Svar
25
· Visningar
4 369
Distans Hej! Vi som anordnar Medeltidsritten skulle bara vilja "efterlysa" ryttare som vill rida Medeltidsritten men ännu ej anmält sig. Då det...
Svar
0
· Visningar
1 543
Senast: Itz
·
Islandshäst Någon som ska dit/är där? Eller som har häst som ska visas?
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: katharina
·
Dressyr Cha cha! Är lite nybörjare när det gäller dressyren eftersom jag är rätt så ung, så skulle någon kunna förklara lite enkla ridvägar m.m...
Svar
8
· Visningar
3 461
Senast: hesttjej
·
Islandshäst Jag är ingen tävlingsmänniska, tävlar lite lättklass då och då.. Vi får inte alltid till gångarterna.. Så vi brukar ligga runt 4,5-6.0...
Svar
7
· Visningar
1 738
Senast: katharina
·
H
Islandshäst Jag har aldrig skrivit här, brukar bara gå in och söka när jag vill "kolla" upp något, men nu har jag ett stort problem som jag gärna...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 991
Senast: lotols
·
E
Distans Starten går 07 (08 svtid) i morgon lördag. I laget rider Annelie Eriksson - Dahle Frida Ekström -Zinner Maria Hagman - Power...
2
Svar
20
· Visningar
6 176
Senast: BandyBoy
·
Hoppning Tittade på hopptävlingar igår. Klass med omhoppning direkt efter grundbanan. Och så hände det. En blommkruka på kanske 50 cm...
Svar
9
· Visningar
2 307
Senast: Kallebus
·
Distans Nu har vi fått ut våra bilder från Sydnärkeritten! Som vanligt, säg till om du inte vill vara med på bild, eller om du vill låna en...
2
Svar
20
· Visningar
4 808
Senast: Noteca
·
R
Övr. Grenar Är de tillåtna i Sverige? Om så är fallet, brukar man använda det på hästar i träning/tävling här? Om ni vet något om dessa remsor, som...
Svar
2
· Visningar
1 999
Senast: Raderad medlem 111022
·
Hoppning Jag har svårt att vara stilla med mitt överliv över hindrena. Inget överdrivet, men slänger gärna fram överlivet men tränaren säger...
Svar
0
· Visningar
1 081
Senast: sofiaspel
·
Hoppning Hur ofta hoppar ni era ("tävlings")hästar? Hur ser ert veckoschema ut?
Svar
10
· Visningar
4 449
Senast: BonnieS
·
Islandshäst För ett par år sedan tänkte jag alltid på silverfärgen (silverbrun eller silversvart) som om manen var kritvit och kroppen ljusare än...
2
Svar
31
· Visningar
13 564
Senast: Niki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve