fälttävlansskydd

Sv: fälttävlansskydd

Jag har köpt ett set med NEW i M och de sitter perfekt!

Funderar på röda hööks-skydd att rida ut med när man planerar lite tuffare turer?

Jag använder enbart mina NEW till allting numera, är helt kär :D Möjligtvis att jag får leta upp senskydden om vi ska åka på riktig hoppträning men annars sitter NEW-skydden på till allt inkl dressyrträning :p

Fram bara då dock, eftersom Tiges bakben är missbildade :D Skönt att dina passade :bump:

Kan man beställa NEW skydden i Sverige?

Alt att någon vänlig själ vill beställa där ni beställer och så betalar jag er i förskott, givetvis! PM:à gärna om någon vill vara så vänlig! :)

Svarta stl M verkar det få bli :) Boots har jag redan massor som jag är nöjd med :)

Hur menar du? De finns typ överallt i Sverige men var billigast i UK när jag beställde, minns dock inte butik såklart...

Hittar ju inga butiker som har i Sverige?!?!

Bara ett par engelska shoppar som jag inte fattar hur man beställer ifrån, därav frågan :)

Oj, vad konstigt! Jag surfar aldrig på internetshoppar men alla IRL-hästaffärer utöver de som har typ globusstandard brukar ha NEW. Hmm.

Jag rekommenderar stark airflow-modellen (:love:) och att prova ett par bakskydd. Jag fick inte bakskydden att sitta bra alls på min häst och han hatade dom.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 201
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 779
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 975
Senast: Zpunk
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 146
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar