Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag använder enbart mina NEW till allting numera, är helt kär Möjligtvis att jag får leta upp senskydden om vi ska åka på riktig hoppträning men annars sitter NEW-skydden på till allt inkl dressyrträning
Fram bara då dock, eftersom Tiges bakben är missbildade Skönt att dina passade
Horsefarms webbutik är dock väldigt tunn, men de har (iaf haft innan) massor med fälttävlansskydd och flera olika NEW-modeller hemma så de kanske går att köpa via dem ändå?
Jag rekommenderar stark airflow-modellen () och att prova ett par bakskydd. Jag fick inte bakskydden att sitta bra alls på min häst och han hatade dom.
Hästmänniskan
Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
Hundträning Fast nar man drar ju ut pa tiden innan godiset blir levererat. Jag kallar det for spot. Mina hundar far sta, sitta, ligga pa sin spot sa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.