Adams Hall

Sv: Adams Hall

Joo det har jag... Har dock inte arbetat något med dom...! Men vad jag har förstått så har dom lite humör... Men har inte upplevt dom dumma eller så!

Tänkte just på honom när jag läste om Vinternumret -för vilken gång i ordningen- tidigare ikväll.

Är han fågel eller fisk?

Rent genetiskt så tycker man ju att han borde tillföra någonting med den revolutionerande blodslinjen.

Men jag är ingen avelsfantom...:eek::rofl:

Tycker också han bör tillföra något positivt med tanke på stammen. Betäcker vi nu två ston med Benders hingstar så blir ju prislappen rätt också :banana:

jag hade praktik nere på benders stuteri i 3 veckor i våras....
Jag fick träffa adam när han kom på "besök" .. Jag har alltid tyckt att han ser så stor och klumpig ut när man har sett han på tv... Men jag fick ändra min åsikt.. Han var jätte fin.. Såg riktigt ädel ut =)

Jag fick träffa ett par avkommor.. En del var jätte fina... Såg elitstoet Frosts Dime`s adam avkomma.. 1 dag gammal när jag såg fölet... riktigt vacker...

Såg även fina 1åringar efter Adam.. Såg riktigt fina ut i kroppen..

Men jag är ingen avels expert.. Kan inte så mycket om de..

Men jag skulle prova betäcka med adam =)

var själv i tankarna att välja honom till märren,men så såg jag honom i årjäng när han var där,tyckte han såg lite tråkig ut,inte alls vad jag hade förväntat mig (kanske dålig hårdag) hehe) men i viljet fall,såg han lite "benglig ut" dvs lite bråkig m huvudet) men han är säkert en trevlig individ) men det finns ju så mycket annat att välja,så för min del faller inte lotten på honom i år.

KL

Vet ikke om alle har sett de, det ligger et par fine bilder her:

adams_hall110805tp.jpg

adams_hall110805tp2.jpg

Läser på Travtränaren Olle Elfstrands hemsida att de är otroligt nöjda med sin två-åring efter Adams Hall.

*kl*
Har du bestämt dig än Conversation Piece?

Han var väldigt grann...

Bra pris på EL. :cool:

Nej inte bara det, utan mest för att EL redan har visat att han lämnar bra avkommor i kombination med att märren är efter Sugarcane och det har funkat bra med EL.

Så det hade inget med Adams Hall att göra? Jag har funderat på honom nämligen. Jag har frågetecken på hans kämparglöd, men han är ju intressant i alla fall.
Att han sen är vacker som tavla har ingen effekt på mig. Det är jag alldeles för objektiv för att lägga märke till :angel::love:

Är det samma märr som vart betäckt med Silver Pine?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka