Flipper i mina kalsipper!

Sv: Flipper i mina kalsipper!

Trots att min stolthet har fått sig en rejäl knäck, självförtroendet är nere i tårna och jag hatar att nu ha svart på vitt på att jag suger som dressyrryttare så kan jag ändå säga att det var värt det. Bandagebeige nylon är ett för högt pris, helt enkelt! :D

Oj då :o Ja det var mycket som inte stämde där, låter det som, men hade du kanske lite för höga ambitioner helt enkelt?:confused:

Tävlar du den andra istället då?

Nä, han är 89 cm och jag tror att domarna skulle tycka att ekipaget var oproportionerligt även om jag skulle använda rullskridskor...

(han har gått SM i körning och brukskörning)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 428
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 221
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Hej! Här kommer min allra första trådstart på Hund! Hoppas att ni orkar läsa... :nailbiting: Jag (och lite grann min sambo, men mest...
2
Svar
38
· Visningar
3 180
Senast: Aionee
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka