Flipper i mina kalsipper!

Sv: Flipper i mina kalsipper!

Trots att min stolthet har fått sig en rejäl knäck, självförtroendet är nere i tårna och jag hatar att nu ha svart på vitt på att jag suger som dressyrryttare så kan jag ändå säga att det var värt det. Bandagebeige nylon är ett för högt pris, helt enkelt! :D

Oj då :o Ja det var mycket som inte stämde där, låter det som, men hade du kanske lite för höga ambitioner helt enkelt?:confused:

Tävlar du den andra istället då?

Nä, han är 89 cm och jag tror att domarna skulle tycka att ekipaget var oproportionerligt även om jag skulle använda rullskridskor...

(han har gått SM i körning och brukskörning)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
772
Senast: Oknytt
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 616
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 873
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025