tankar onskas.. lol

Sv: tankar onskas.. lol

:rofl: hundhar behover du inte stada for varans skull... vi kanner oss sa... konstiga utan det. :angel: vi har hundhar eh ja... mer eller mindre overallt, alltid. :o

vi har ju liksom en hog hundar. Vara sma hjaltar :D

Ska forsoka hitta tiden i morron eller overmorgon att kanna igenom en hast at en kompis, ska passa pa att checka av vad hon har i hagen. Blev erbjuden en valmeriterad halter/english pleasure marr for ratt lite pengar, men eh... hon ar SA langryggad att det finns inte, och lite till aren... och tranad med drawreins sa jag tror jag avstar (arab-partbreed, fran staterna faktiskt :rofl:) Sot hast dock lol

oh glomde ju, Trissa, jag tror inte jag har feeeeeelingen for att bli ett Kanadensiskt stjarnskott... mojligen har jag tillrackligt med grundkunskap for att i alla fall duga pa prarien :rofl: jag ar en ratt... kass ryttare i dagslaget

Det forsta jag tankte pa haromdan nar jag sag videon (och blev avbruten av herr tazmanian devil innan jag hann skriva) var att fotterna sag suspekta ut. Nastan lite "stolt" att jag sag det pa videon..

Och dessutom skulle du bara vaga aka och halsa pa hastflicka innan du kommer hit! Vi har bade guest room, socklada och plats for ett par jyckar. Dessutom har du faktskt lovat (japp, nu ar jag jatteserios) att fixa Chewy at mig!
Sen har jag ett par hastar du kan kuska runt pa ett tag och Trase skulle nog tycka det vore roligt att aka fort bakom snabbinghast (och vi har alla leksaksbilarna hemma just nu med!)
Sag till om du behover mer convincing.
And on a serious note sa ar ni alltid jatte valkomna att komma hit och halsa pa narsom! Miss you darling.

And btw - har inte ni summer / winter time in sask? Jaklar vilken stenalder...

hahah ja jag veeet.. Sask. ar lite efterblivet ;) Det blir sa nar man samlar alla rednecks pa samma stalle liksom!

Miss u 2 <3

o du vet att det ar klart vi kommer! Om vi nu nagonsin faktiskt Lyckas ta oss pa semester that is.. lol Far ta med mig shortyshorts, sa far du traffa tokterriern!

..de har ju faktiskt dressyrhastar i ditt "Ingenstans" ;)

Mhm, aven om det inte riktigt ar som hemma (so sagt tunga kallblod x fullblod ar oftast ite en "riktigt bra" dressyrhast.

Jag har faktiskt en hemlig liten plan att aka och titta pa en liten sketenn dressyr tavling har i krokarna i helgen.

Tråkigt att det inte blev något! Men du ska se att du kommer trilla över en riktigt bra tillslut :)

men ... men ... men ... Jag har varmt och skont nar det ar kallt i Sask:grin:

Att Sask inte har daylight savings time kan kannas konstigt ... men att Navaho reservationen i Arizona HAR Daylight savings time, nar Arizona inte har det kanns helt enkelt ... fel.:crazy: Jag korde igenom i borjan pa sommaren och var totalt forvirrad vilken tid det var ... och vilken rez Hopi har inte daylight savings time, Navajo har det, resten av staten inte.:angel:

I know:idea:

Bew kommer hit nu pa en gang omedelbums (borjar badda) och sen kan hon komma till dig i vinter nar vi har meterhoga snodrivor och -30.
God plan eh! (kunde inte lata bli...)

Nog med ot.
Don't worry Bew, du hittar en fin fin dressyrhast sa smaningom.
Och vad hande med de sma roda? Du kan ju sysselsatta dig med dem salange.

I know:idea:

Bew kommer hit nu pa en gang omedelbums (borjar badda) och sen kan hon komma till dig i vinter nar vi har meterhoga snodrivor och -30.
God plan eh! (kunde inte lata bli...)
<snip>

Good Plan! da kan ni komma bada tva sa vi kan ha en mini Buke traff i SC.:cool:

oh mnia sma roda :love: de ar har och Red ar, by far, den goaste, sotaste, mysigaste, slappaste 2ars hingst nagon nagonsin traffat, im sure! (Jag ar inte alls partisk...) Han ar sa... otroligt sansad! ..sen gick jag ju och kopte mig en sonson av Smart Little Lena. :angel: Vad gor man nar en showjacka behover ett nytt hem och koparen behover ett nytt hem till en sa fin 3aring.... :o

Gillar planen! Gillar Verkligen planen! lol

minibuketraff i SC... inga galna snostormar... inget -30 som fryser lungorna... hell yeah jag ar SA pa! :banana:

..nu ska jag ga o sova igen...

(glom inte beratta om dressyrtavlingen! Jag vill hora ALLT!)

/The Queen of OT...

Liknande trådar

Ridning HejHej, bara jag igen. *vinkvink* Lite mer liv har an dressyrforumet, och mkt tekniskt tal har, sa tyckte traden passade bast har inne...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 159
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar