Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Fått erbjudande om att ta mig an en häst i stallet att träna. Tränaren har lessnat på denna pissmärr ;) och ger mig en chans, hur mkt...
Svar
6
· Visningar
1 512
Senast: Nebraska
·
Trav Har anmält mig för att ta licens för att köra.. Min man är tränare och jag är ute efter att kunna köra våra hästar då de oftast e jag...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: Angelique
·
J
Dressyr Hej! Jag undrar ifall någon har lite tips på hur man kan få lite bättre poäng i LC:1? Vad är det dom bedömmer och vad kollar dom på...
Svar
7
· Visningar
1 767
Western Ska beställa ett par Justin Gypsy från Usa men behöver lite hjälp med storlekar. Jag har 38 på de flesta skor, kan även ha 39 i...
Svar
5
· Visningar
2 062
Trav Är det någon som har erfarenhet av zilcos travselar?
Svar
1
· Visningar
1 336
Senast: Worlds
·
Trav Hur i hela friden klipper (rakar) man snyggt före blistring av hovlederna? Har en liten rakapparat som klipper bra snyggt, bara det att...
Svar
18
· Visningar
3 288
Senast: Tagliabue
·
Trav På fredag är det dags för våran tjej att kvala in igen :) snart 1år sedan hon drog på sig en skada under ett lopp på yttre böjsenan v...
Svar
15
· Visningar
1 646
Senast: Squie
·
M
Western Jag har en 3-åring som är efter St.Tenderstone och Cats Bonita och är lite nyfiken på om de är någon som har ett halv/hel syskon till...
Svar
17
· Visningar
3 919
Senast: Anders64
·
Hoppning Skulle vilja ha tips på övningar för att träna bättre följsamhet över hinder. Min 14-åriga dotter är hoppintresserad och tanken är att...
Svar
2
· Visningar
2 356
Senast: Zelecta
·
Dressyr Hejsan! Blev sittande o titta på OS och dess dressyr idag och en tanke dyker upp. Hur mkt träning lägger ni ned på er själva? Hur...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 862
Senast: Lavinia
·
Western Är det nån här som ska åka och kolla eller tävla på tävlingen med bara trailgrenar i Haninge? :)
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: _Eva_
·
Körning Tänkte höra lite vad ni andra håller till på för vägar när ni kör? Själv har jag lite begränsade vägar som är framkomliga med vagn...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 227
Senast: gadriel
·
Dressyr Är det någon som vet någon har tävling med LD i blekinge, norra skåne eller södra småland? Inte pay and ride utan lokal tävling, har...
Svar
2
· Visningar
1 216
Senast: Bee
·
Western Hej alla kunniga western-gillare! Jag hittade ingen tråd i ämnet. Hoppas någon kan hjälpa mig! Funderar på att köpa ett underbart...
Svar
5
· Visningar
7 149
Senast: trailtokan
·
Hoppning Ja, vad säger ni, hur ofta kan man ta några språng över lite lägre hinder? Bara 1-4 språng för att få lite rutin, och inte högre än max...
Svar
7
· Visningar
3 208
Senast: Kallebus
·
Distans Har försökt söka bak i forumet men hittar ingen sådan tråd? Kan ni inte presentera era hästar? :laugh: Vilken tävlingsnivå ligger ni...
Svar
10
· Visningar
3 338
Senast: Amha
·
Western Någon som vet hur bred i grader en deuber and partner 1503, 03, 15 är? 1503 är modellen, 03 är storleken (bomvidden?) och 15 är...
Svar
1
· Visningar
1 599
Senast: ZaNdRoRiA
·
Western Om någon har missat det så är alltså årets RTC på High Chaparral nästa helg inställd pga kvarka på HC. Mer finns att läsa på Team RHC...
Svar
7
· Visningar
1 624
Senast: Snubbelfot
·
Islandshäst Hej hej. Jag tänkte om ni kunde hjälpa mig med en sak.. Jag har en bekant som har frågat mig om jag vill komma igång med inridning med...
Svar
8
· Visningar
2 854
Senast: Aston
·
Western Efter en flytt till usa har jag nu försökt gå över till western. Har bara suttit på en westernhäst en gång tidigare. Tycker själv att...
2
Svar
25
· Visningar
3 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka