Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Sadelnörd som jag är... Är det någon här som vet något om den sadeln? Passform? Lika svängd som övriga Jaggor?
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: feel
·
Islandshäst När man rider A-klass får man välja sin låt man vill rida till. Jag är inte där ännu men förhoppningsvis iaf i T1 innan årets slut.:D...
Svar
2
· Visningar
1 557
Senast: kvandi
·
Western Letar fortfarande sadel till min kille. Min sadelutprovare har nu kommit fram till att det som förhoppningsvis kommer ligga bra på...
Svar
14
· Visningar
3 602
Senast: ZaNdRoRiA
·
Övr. Grenar Hej! Jag har precis slutat på ett gallopstall och undrar om ni vet om det finns andra gallopstall i Halland, uppemot Göteborg...
Svar
9
· Visningar
1 937
Senast: Raderad medlem 111022
·
Tävling Ska anmäla mig till tävling och tänkte lösa endagslicens, gäller den för ett meeting eller bara för en enda dag? Har aldrig använt...
Svar
2
· Visningar
2 119
Senast: feel
·
Dressyr Finns ju några Childericfantaster här inne. Någon som har en aning om vad panelbyte kan kosta? Renovering av bom?
Svar
14
· Visningar
2 566
Senast: Victovie
·
  • Låst
Western Tycker det dyker upp trådar titt som tätt där man blivit intresserad av western. Av dessa trådar att döma finns det uppenbarligen några...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
131 790
Senast: ricca
·
Islandshäst Hej! ja undrar om ni hästfolk har era islandshästar skodda? I så fall har ni de runt om eller bara fram? Min går barfota just nu men har...
2
Svar
25
· Visningar
4 296
Western Ett långskott, men ändå - har någon möjligen koll på om det finns en hästsportbutik med westernsortiment värt namnet i London? Fysisk...
Svar
1
· Visningar
1 447
Senast: Jannice
·
Western ... och går det - egentligen - när bommen är klädd? Ja, vad är det för verktyg som används, en vanlig ställbar vinkelhake eller? Och...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: Tussemaja
·
Islandshäst Hej! Jag ska få motionera en isis några veckor men jag är ju bara van m "vanliga" hästar. Hur får man isisen att tölta? Om man säg...
Svar
5
· Visningar
1 529
Senast: kryddelydd
·
T
Trav Har hört det sliter på hästens ben att trava med hårdmetallskor. Stämmer det?
Svar
2
· Visningar
1 158
Senast: Salandge
·
Trav Har en sköthäst som är lite bråkig och skulle vilja ha lite tips om hur jag kan lösa det. När det blir lite jobbigt för henne eller inte...
Svar
6
· Visningar
1 952
Tävling Finns det någon som tävlar eller tänker sig tävla Nordsvensk Brukshäst i vårt avlånga land? Avelsföreningen för nordsvenska brukshästar...
Svar
0
· Visningar
1 375
Senast: agtatoon
·
Western Vilka ska dit? Tävla eller som åskådare? Jag undrar på vad det finns för övernattningsmöjligheter på eller i närheten av området...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 160
Senast: Albert
·
Dressyr Vet att det funnits någon sådan här tråd tidigare, och jag har ett brinnande intresse för sadlar. Sitter och kikar på bilder från...
Svar
8
· Visningar
4 228
Senast: smulan87
·
Trav "Hästar födda 2010 Någon Kvalbonus för hästarna födda 2010 är ännu inte beslutad. Skulle Svensk Travsport och ATG välja att fortsätta...
Svar
0
· Visningar
959
Senast: Qvicka
·
Trav Just nu har det vart tufft i stallet, inget som funkat, skadade hästar, bråk mellan olika människor i stallet mm. Hur gör jag för att...
Svar
3
· Visningar
1 182
Senast: Travkarro
·
Fälttävlan Har nu gett upp hoppet om fler CNC*-klasser i vårat egna avlånga land och lyckades därmed (efter lite om och men) hitta feltritt.com och...
Svar
8
· Visningar
5 195
Senast: Time Lord
·
Islandshäst Kort historik: "Ridskoleunge" på ponny/halvblod upp till 16-17 års ålder, blev då medryttare på en islandshäst 1 år. Därefter medryttare...
Svar
15
· Visningar
2 423
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka