Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både Ferdi och Charming Boy lovar ju gott för framtiden. Det var första gången jag såg dem båda igår och CB har ju helt underbar shysst och mysig karaktär, medan Ferdi utsrålade väldig lätthet och elegans.
Fast det kanske inte är nästa OS men det finns mästerskap innan det och så undrar jag hur gammal Bonfire var när han vann..?
Mjo, nu tror jag inte dom är aktuella för ett OS hur som men att det skulle vara pga åldern är ett dåligt svepskäl sas.
Fast det kanske inte är nästa OS men det finns mästerskap innan det och så undrar jag hur gammal Bonfire var när han vann..?
Jag var inte där så jag kan inte uttala mig om något, men jag köper ändå val av reserv.
För både Essen & Lexner gjorde väl int debut i kür?
Bonfire var 17 år när han vann i Sydney, efter det pensionerades han.
Övrigt:
Någon som vet vad dommarna diskuterade om efter KvK:s ritt. Blir så jäkla nyfiken på sådant!
Fast det spelar ju ingen roll - dom ska inte vara med
Däremot har dom säkerligen ett gäng fina säsonger framför sig!
Tror tredje ryttaren & reserven kvittar hur som, det är tinne & Patrik som rider hem ev medalj eller iaf placering.
Men vi kommer nog få riktigt spännande lag om ett tag! Sjukt mycket fina hästar!
Jag vet att Bocelli har gjort bra resultat så visst.. men jag tycker han ser ut att vara i 3 delar hela tiden
Fast det spelar ju ingen roll - dom ska inte vara med
Däremot har dom säkerligen ett gäng fina säsonger framför sig!
Tror tredje ryttaren & reserven kvittar hur som, det är tinne & Patrik som rider hem ev medalj eller iaf placering.
Men vi kommer nog få riktigt spännande lag om ett tag! Sjukt mycket fina hästar!
Minnas Isac, Patriks Donna, en rutinerad Don Auriello.. = Mums!