Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Dressyr Blev lite inspirerad av ponnydressyrtråden, och tankarna om vad man försöker uppnå med rollkur. Jag har en annan fråga jag funderat på...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
12 332
S
Dressyr vad har ni på er på klubbtävlingar? kör ni hela kitten med vita ridbyxor o kavaj etc.. eller inget av det eller ngt?
2 3
Svar
40
· Visningar
3 182
Senast: Clash
·
N
Dressyr Vad händer om en häst som fått startsignal, utan att ha påbörjat sin ritt , hoppar över staketet? nyfiken fråga :)
Svar
10
· Visningar
2 269
Senast: Sorba_
·
K
Dressyr Jag har lite problem med min medryttarhäst. Jag rider lektion 1 ggr i veckan vilket för de mesta brukar gå jättebra då hästarna för de...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: _vizzla_
·
Dressyr Är de godkända gför dressyrtävling, lokal nivå?
2
Svar
33
· Visningar
3 030
Senast: mysis
·
Dressyr Infann sig idag. Förmodligen för första gången i mitt liv, vad jag kan minnas i alla fall. Nu förstår jag vad ni pratar om. Det är ju...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 649
Senast: Korpen_
·
Dressyr Vilka program finns det? Finns det något som är utan galopp?
Svar
6
· Visningar
1 378
Senast: Findy Lee
·
J
Dressyr Skrev en tråd för ett tag sedan om prestigesadlar, eftersom jag hade funderingar på att köpa en sådan. Eftersom bomvidden inte var vid...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: johananas
·
C
Dressyr Hej. Har lite frågor kring dressyr som jag kanske kan få svar på här hoppas jag:bump: . På vilken nivå ska man börja ? Mitt sto är...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Lea
·
N
Dressyr Har någon något bra tips på var jag kan hitta en sådan? Textil eller läder spelar ingen roll, inte heller priset. Hittade en på en...
Svar
9
· Visningar
1 367
Senast: nancy
·
Dressyr Ringde precis till en hästsportaffär i närheten och undrade om de hade charles owen hjälmar, och ja det hade de precis beställt in...
2
Svar
20
· Visningar
2 457
Senast: _matulda_
·
Dressyr Tittar man på lättklass tävlingar i dressyr finns det ett ställe som nästan oundvikligen "skiter sig" för folk, nämligen längningarna...
2
Svar
26
· Visningar
2 911
Senast: Findy Lee
·
Dressyr Fan att det ska vara så himla svårt att rida! Behöver lite tips och råd... Min häst är stor, ganska ung och himla snäll. Hon har gått...
Svar
4
· Visningar
1 040
Senast: Casiopeija
·
M
Dressyr Skulle väldigt gärna vilja se bilder på globus dressyrsadlar på era hästar. (ni som provat/äger en). Skriv modell, bomvidd...
Svar
2
· Visningar
881
Dressyr Någon som använder deras produkter? I så fall varför och hur tycker du att de fungerar? Det verkar ju bra, men vore kul att höra lite...
2
Svar
36
· Visningar
3 382
Senast: Justin
·
Dressyr När man på tävling rider förvänd galopp (tex på en halv 20-meters-volt), är det då bäst att hästen är rakställd, eller att den är ställd...
2
Svar
34
· Visningar
5 644
Senast: Justin
·
Y
Dressyr Hejsan! Diskuterade förvänd sluta med min tränare igår, men fick ändå inte till det. Hur ska hästen vara ställd i förvänd sluta? Jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 342
Z
Dressyr Kan det jämföras? stackel är ett sådant tagghalsband som nyper i skinnet och bör alltid användas hos erfarna hundmänniskor inom...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 582
Senast: anettesaft
·
S
Dressyr har ställt frågan förr men fick inga direkta svar, någon kanske vet nu? får man tävla med magplattegjord (en sån där hellång med...
Svar
1
· Visningar
802
Dressyr Jag har varit inne i Ebay djungeln och kikat under ett par veckor nu ffa. på sadlar. Intressant att kolla där tycker jag. Jag fastnade...
Svar
7
· Visningar
1 270

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar