Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då försvinner ju halva grejen med dressyren - iallafall på högre nivå, på lokal/regional är det väl inte hela världen tycker jag, men börjar man rida med röda tretorn stövlar på högre dressyrtävlingar så kan man ju lika gärna tillåta rosa jacka och cykelhjälm istället för frack och hatt...
Tyvärr blir det säkert ingen ändring - iallafall inte på länge, för det var ett tag sen han pratade o detta!
klart man ska ha svarta hederliga läderstövlar!!
Men då försvinner ju halva grejen med dressyren - iallafall på högre nivå, på lokal/regional är det väl inte hela världen tycker jag, men börjar man rida med röda tretorn stövlar på högre dressyrtävlingar så kan man ju lika gärna tillåta rosa jacka och cykelhjälm istället för frack och hatt...
Tyvärr blir det säkert ingen ändring - iallafall inte på länge, för det var ett tag sen han pratade o detta!
apropå dethär med klädsel på dressyrtävlingar. Skulle det inte va rätt bra om man fick klä sej lite mer efter väder,sålänge det är snyggt o prydligt. tex om det är 25 grader varmt så kan man rida i en snygg tröja av nåt slag ist för en vaaaarm kavaj. Man kunde ju ha en bedömning för just ryttarens klädsel oxå. Ju prydligare desto högre poäng typ.
Bara en tanke.
Inom hoppningen är det ju lite mer fritt.
Om du tänker på den röda varianten av ridstövel så hoppas jag att jag aldrig behöver se dom på en dressyrtävling
Om du tänker på den röda varianten av ridstövel så hoppas jag att jag aldrig behöver se dom på en dressyrtävling