Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Dressyr Vad har ni för tävlingsridbyxor ? Helskodda, knäskodda, märke ?
2
Svar
26
· Visningar
2 358
Senast: joh_anna
·
Dressyr Jag vill köpa ny kavaj men vet inte vad jag vill ha än:o Men tänkte om alla lägger ut bilder på sin kavaj här så kanske jag kan komma på...
Svar
9
· Visningar
1 742
Senast: Bison
·
Dressyr Jag o mitt sto får alltid massa poängavdrag för gon tjafsar så himla mkt m huvudet, går inte stadigt utan upp o ner m skallen... Tror...
Svar
13
· Visningar
1 686
S
Dressyr varför har man inte det på alla tävlingar? jag tycker det har funkat superbra med fasta start tider! vet dock bara ett ställe som har...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: __Stilett__
·
B
Dressyr Hallå! E lite ny i dressyren men har en ponny som ev. växer över ponnygränsen.Är de ngt problem med att tävla små hästar? Bara undrar...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: Fossing
·
Dressyr Letar efter beiga fleece lindor som inte är så gula i färgen! Har Eurostar och Equiline och dom är för gula, vill ha en kyligare beige...
2
Svar
22
· Visningar
2 681
Senast: eyz
·
Dressyr Vad menar domaren om den skrivit att hästen är stram i formen? Spänd? För hög i nacken? ?
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: __Stilett__
·
G
Dressyr Har en häst som kan bli väldigt "hård i munnen" när han spänner sig och inte vill som jag vill. rider just nu med ett tre delat bett med...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Grodan123
·
Dressyr har precis beställt en kentaur elektra som kommer nästa vecka förhoppningsvis:banana: och tänkte bara fråga om det finns någon här på...
Svar
4
· Visningar
2 954
Senast: MoQ
·
M
Dressyr Behöver lite hjälp med att hitta detta... Söker efter ett brunt träns/kandar med BEEEED nosgrimma och vit fodring och pannband med vit...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Centaur
·
Dressyr Jag rider ju själv väldigt sällan numera, däremot så tittar jag på en del träningar och tävlingar, inte bara när min eget barn rider...
Svar
15
· Visningar
3 091
Senast: zanzan
·
J
Dressyr Har kollat på en Prestige Top Dressage. Någon som har erfarenhet av prestigesadlar? Är dom prisvärda? Bekväma? Mjuka/hårda säten...
Svar
19
· Visningar
1 700
Senast: Centaur
·
N
Dressyr Ja, hur vanligt är det att man har någon annan, duktigare ryttare som rider till hästen då och då? Hittills har jag och medryttaren...
2
Svar
33
· Visningar
3 087
Senast: aysha
·
M
Dressyr Tävlade med pållan i helgen, LC lokal. Jag var jättenöjd - det går bättre och bättre även om topplaceringarna nog låter vänta på sig...
Svar
6
· Visningar
2 609
Senast: Trani
·
W
Dressyr Jag har en häst som är lite krånglig att rida. Han är precis lagom mjuk och har lagom mycket sug i höger tygeln och underbar...
Svar
1
· Visningar
852
Senast: aysha
·
Dressyr Jo jag har insett att jag inte kan rida med ett svart träns och en brun sadel, så jag tänkte höra med er bukare, finns det något snyggt...
Svar
9
· Visningar
1 276
M
Dressyr Någon som vet något om de är kandaret http://www.hastochhund.se/kandarträns-german-line-p-250.html? tycker ni de är snyggt? hur är...
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: stranger
·
F
Dressyr Hur ska man gå tillväga om man vill att hästen ska lägga huvudet framåt-nedåt. Jag vill att hon ska sträcka på ryggen och lägga nosen...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Ellyne
·
K
Dressyr är dessa godkända för tävling i dressyr?
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Krukan
·
Dressyr Ja ni ser frågan.. :) Min häst älskar att gå i rund och djup form. Får han välja själv hur han vill gå samt är avspänd och lösgjord så...
2
Svar
39
· Visningar
3 666
Senast: lasseman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar