Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Z
Dressyr Letar efter något märke som passar till häst som avskyr allt vad ortspetsar heter, rätt rak, kort och rörlig rygg och med matte som inte...
Svar
11
· Visningar
1 108
Senast: Zora
·
Dressyr Letar efter en bred nosgrimma (aschen, minst 4 cm bred). Kravet är att den ska vara ganska "platt", alltså inte för mycket foder i den...
Svar
6
· Visningar
1 259
Senast: Victovie
·
N
Dressyr Har läst i lite gamla trådar men jag förstår inte riktigt.. om man alltså rider LA:P1 eller ett annat program med skolor och enkla byten...
Svar
11
· Visningar
2 586
Senast: Lancet
·
Dressyr Vilka märken finns det som påminner om Dominus i sätet? Jag har under veckan provat två sadlar, en Kieffer och en Hubertus Jubilee...
Svar
17
· Visningar
1 596
C
Dressyr Hejsan! Jag vill köpa lite nya dressyrschabrak till min isis så då tänkte jag ta hjälp av er dressyrfolk. Jag sökte här i forumet...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 906
Senast: PansParis
·
M
Dressyr Jag och en vän diskutera idag om kval procenten. Vi är inte direkt eninga och min TR är sedan 2003. Något säger mig att det är ändrat...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Mirrow
·
  • Låst
Dressyr Jag är en 16årig tjej. Är medryttare i nuläget, men har beslutat mig för att köpa en egen häst i nästa år (tänkte börja leta på allvar...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 612
Senast: Netted
·
S
Dressyr Har en liten undran som någon här kanske kan svara på... :) Har tänkt att köpa mig detta träns (Passier Gemini, achen modell med mkt...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: mizz_perfect
·
I
Dressyr Någon som har erfarenhet av dessa? Har fått hem en ny lemetex sadel men tycker att den känns lite "billig", dessutom var den skavd på...
Svar
15
· Visningar
7 031
Senast: hopp_o_galopp
·
S
Dressyr jag blir galen! Jag har letat efter en dressyr sadel i tre år! Men nej, jag ska inte hitta någon:devil: Jag behöver en ny sadel, den...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 276
Senast: Sugerfree
·
C
Dressyr jag har en liten fråga. min häst har en ganska så bred rygg och jag har jättsvårt med att hitta en bra dressyrsadel som sitter bra. Har...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: caroline_star
·
S
Dressyr ska köpa nya ridbyxor, har svårt med passform på ridbyxor! funderar på om det skulle se helt knasigt ut med dessa på dressyrtävling...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: Liten
·
X
Dressyr för att sitta ner ordentligt i traven. Har inte ridit nåt på ett par månader och jag får det bara inte att funka (var inte direkt...
Svar
19
· Visningar
1 745
Senast: chanell_86
·
S
Dressyr Jag tycker att jag på olika hästar märkt ett fenomen vad gäller just galoppfattningar och tänkte höra om någon annan känner igen sig i...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Strawberry
·
Dressyr Jag har en häst som är MKT knepig att hitta sadel till. Hon är något överbyggd, med ganska breda bogar, nästan ingen manke och lite mer...
2
Svar
20
· Visningar
2 366
Senast: Luchador
·
A
Dressyr såg en sadel idag som jag undrar vad det är för märke, den har initialerna av gk på en knapp, en dressyrsadel, ngn som vet ngt om...
Svar
9
· Visningar
1 414
Senast: acca76
·
Dressyr Hur lång skänkel får man ha på stångbettet på tävling? Gäller måttet hela skänkelns längd eller bara underskänkeln?
Svar
17
· Visningar
1 948
Senast: remmis
·
M
Dressyr Ska köpa ny sadel. Den som passar bäst på min häst är Anky. Jag älskar brunt men tyckte inte att Ankyns bruna färg var snygg, den såg...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Centaur
·
Dressyr Har problem med min treåring vad gäller sadelläget, alla sadlar glider fram. Jag ser också att när jag lägger sadeln där jag vill ha den...
2
Svar
23
· Visningar
1 832
Senast: Eastwick
·
W
Dressyr Använder ni det? Varje dag? Efter hård träning? Vilken typ använder ni? Positivt / negativt?
Svar
13
· Visningar
1 461
Senast: Molle__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka