Liten
Trådstartare
Sv: Köpa dressyrhäst
har vart inne lite på skoj, på Eqippa elr vad det heter, nu faktiskt verkar stämma med fullbloden, finns ju en hel del till salu för ca 7000-13.000kr och riktigt välutbildade..!
kan stämma, även om de travare jag ridit nästan haft bättre galopp . (menar inget illa..) . har hittat 3st travare idag, på annons, jag nog hade provridit om det varit dags redan.. hm.. de kostar 5500kr, 8000kr, 9000kr.
tack för tipsen !!
jag tycker du ska titta på fullblod. De är ofta förvånansvärt billiga och trevliga hästar. Kräver dock ofta mycket mat.
Jag har inget mot varmblodstravare men de har ofta sämre galopp än fullbloden...Du kan ju titta efter en varmbodstravare och fullblodskorsning om du har bitit dig fast vid varmblodstravare. Problemet med riktigt bra varmblodstravare är att de är så jättedyra....
har vart inne lite på skoj, på Eqippa elr vad det heter, nu faktiskt verkar stämma med fullbloden, finns ju en hel del till salu för ca 7000-13.000kr och riktigt välutbildade..!
kan stämma, även om de travare jag ridit nästan haft bättre galopp . (menar inget illa..) . har hittat 3st travare idag, på annons, jag nog hade provridit om det varit dags redan.. hm.. de kostar 5500kr, 8000kr, 9000kr.
tack för tipsen !!