Är den här tanken heldum?

Jag känner till stostammen. En vän hade en moster till denna. Stammen är bra, mormorn har lämnat flera diplomavkommor. Det har varit riktigt fina hästar, de rör sig och fixar nya miljöer bra men kan vara lite hårda i skallen. Mostern har lämnat lite olika, en gudasnäll avkomma som gått breeders som 5,6 och 7åring. Men även en riktigt tuff sak som tyvärr förolyckades som 2åring.

Jag tror det finns mycket i den att plocka fram, de är sällan de mest showiga men har lätt för dressyr.

Ett normalvettigt skadefritt halvblod med trevlig exteriör och gångarter brukar ligga runt 100 000 som tvååringar.
De som kostar mindre har oftast något som avviker.
Jag tror jag hänger med dåligt när det gäller priser! Vad tror du fyraåring som fått gångartsdiplom som treåring skulle ligga ungefärisch?

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
929
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 419
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 144
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 157
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30