Fram med bilder på snygga dressyrschabrak =)

Sv: Fram med bilder på snygga dressyrschabrak =)

Var har du köpt det? Jag trodde att de bara fanns i hoppmodell!

Det var ju skitsnyggt! :love:

Det där GG schabraket blev ju jag helsåld på...:love: Var får man tag på det måntro??

GG finns i hopp, allround och dressyr. Jag köpte mitt på Charlies för ca 450 kr. Har bland annat sätt att Sharpman har dressyrschabraken med.

Det har kommit in i beight oxå, de är nästan snyggare än de bruna. Ska investera i ett sånt i helgen!

:)

här är en bild på några av mina schabrak jag använder mest. Från mias allihopa. :love:

Några är visserligen allround av dom på bilden men du ser ju vilka färger man kan välja på.

mias.jpg

Snyggt! :)
Kan man beställa från nätet någonstans?

Tack!

Det vet jag tyvärr inte något om. Men jag har inte hittat det på nätet ännu. Jag har köpt det i min hästbutik.

:)

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 056
Senast: Nahar
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 662
Senast: Reville
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 060
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar