Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Dressyr Har bara en liten fundering... Vad är skillnaden på ett kandar o pelhambett egentligen, tänker på ett rakt pelham..? På kandaret...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: pinky
·
A
Dressyr någon som har Prestige Hippos Dressage eller ponnydressyren Luckys Dressage? vad tycker ni om dom? :)
Svar
6
· Visningar
903
Senast: nancy
·
C
Dressyr Är det tillåtet att ha en kedja av silver som pannband? Hörde att det endast var tillåtet med pannband i läder med diskret dekoration...
Svar
10
· Visningar
1 518
Senast: remmis
·
Dressyr hejsan! min häst bär sig jättetrevligt när jag rider i ett ganska lågt travtempo- hon jobbar på bak och blir lätt och trevlig fram. Dock...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: melvin
·
Dressyr Ska rida special dressyr hos min klubb och där får vi välja om vi vill rida ett befintligt program eller hitta på ett eget som varar i...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Totola
·
Dressyr Vet att det vart flera som frågat efter bilder på hur CO H2000 ser ut irl, hittade några bilder på min hjälm (som jag nu sålt) på datorn...
Svar
14
· Visningar
2 113
Senast: Ickiz
·
Dressyr Alltså vad fan handlar det om egentligen ?? Jag vet en tjej som tränar för en domare som dömer upp till Msv och dom Msv hon rider för...
2
Svar
36
· Visningar
4 253
Senast: BLUERIDER
·
Dressyr Jag har köpt en Prestige Venus D i tobacco. så nu söker jag ett fint träns som passar til då jag bara har svarta dressyrträns. Eftersom...
Svar
14
· Visningar
1 876
Senast: axel
·
Dressyr Jag är så trött på den smala (2 cm på min stora kuse :crazy: ) nosgrimma som sitter på hemmatränset. Så slog det mig häromdan, att jag...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: Solvira
·
U
Dressyr jag har ju haft ett antal dressyrtränare som försökt rida min lilla häst, inte så att ja inte klarar av honom utan det är mer att jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 552
Senast: Uddatyp
·
M
Dressyr ja.. Massor med tips på dressyrsadlar! Liknande prestige (alltså med tanke på hur den ligger på hästen). Hur den är för ryttaren...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: memmalotta
·
S
Dressyr Har kikat på en Zaldi Classic som jag förstått är "stoppade med formpressade latexpaneler"... Vad är fördelen resp. nackdelen med just...
Svar
9
· Visningar
1 511
N
Dressyr Jag blir så ledsen! Galoppen funkar inte alls längre. Vad gör jag för fel?:cry: Okej, den har aldrig varit perfekt men den har varit...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: naira
·
Dressyr Jo jag har precis varit och provat ut en childeric :d åt ponnyn, men har fått lite tid på mig att bestämma vad jag skulle vilja ha för...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 130
Senast: DressyrPower
·
  • Låst
Dressyr Vilka L program rids på 60m bana? :bump:
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Aaricia
·
L
Dressyr skulle vilja höra lite åsikter om vilka sadlar ni rekomenderar. om man bortser i från storlek och pris osv. vilken tycker ni e "bäst"...
2
Svar
20
· Visningar
2 402
Senast: Muddson
·
Dressyr Vet att detta har diskuterats förr men jag kan verkligen inte hitta det. :o Vägen i LB:3 när man vänder in på en diagonal - saktar av...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Fredag
·
Dressyr Har nu äntligen hittat en sadel som ligger bra på Tiramisu! När vi skulle kolla bomvidden på sadeln så stod där en 4:a, är det bomvidden...
2
Svar
29
· Visningar
3 190
Senast: bollen__
·
Dressyr Jag kan verkligen inte rida dressyr om jag måste ha de där attans stigbyglarna!!! De sitter liksom för långt fram. Hur är det om man...
Svar
14
· Visningar
1 883
B
Dressyr vad tycker ni om att starta först i klassen? tycker ni att det spelar någon roll? när är domarna snällast? :angel: skriv gärna...
Svar
15
· Visningar
1 654
Senast: Ganesco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix