Vad ska man ha på skylten.

Sv: Vad ska man ha på skylten.

Har också en Childeric, världens bästa sadel- du kommer aldrig att ångra dig. Den är värd sin prislapp! Jag valde att skriva hela mitt förnamn och första bokstaven i mitt efternamn.

:D Ja dom är helt fantastiska! Köpte modellen som är flatback. Mörkbrun med rödbrun undersida :d

Den har jag också, tyckte att den klassiska dressyrmodellen var för djup i sätet. Min är mörkbrun.

Jag hade haft första bokstaven i mitt förnamn och sen en punkt och sen efternamnet.

Varför inte "Ser du det här så rider du för nära". :D

Skulle behövt det på mitt ponnysto! Hon är en ganska bestämd dam som inte gillar närgångna ekipage :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 505
Senast: Sassy
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 335
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
569
Senast: FrDrake
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård