Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Dressyr Hur gör ni och vad har ni för tankar kring halvhalten. Målet borde ju vara rätt gemensamt oavsett inriktning, jag tänkte mer på...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 790
Senast: Koppen
·
H
Dressyr Hej jag har en liten fråga som jag gått o funderat på:p Är det bara hoppstövlar som har snörning på stövlarna eller kan även...
Svar
10
· Visningar
1 906
Senast: Funny_Bunny
·
F
  • Låst
Dressyr Berätta för mig vilka bhar som är bäst helt enkelt!! Var man kan köpa dem och ungefärlig prisklass om du kommer i håg!! Såg på min...
Svar
6
· Visningar
1 521
Dressyr Är det någon här som har en Amerigo? Vad tycker ni om de, är de värda sitt pris? Kan de funka på min häst tror ni? Går det att ändra...
Svar
8
· Visningar
1 572
Senast: Graendal
·
Dressyr Pålle vill så gärna, speciellt nu när han är mer "på" än han varit förut så missuppfattas gärna tex en hörnpassering som galoppfattning...
2
Svar
29
· Visningar
2 400
Senast: axel
·
S
Dressyr Nu tar jag risken att bli rejält påhoppad, men vad jag önskar med denna tråd är att ha en givande diskussion. Enbart smileys eller korta...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 852
Senast: Solis
·
Dressyr Hur är dom? Rör dom sig bra, är dom bra i huvudet? Ni får gärna lägga ut bilder :idea: Jag har köpt en liten åring efter Figaro R ue...
2
Svar
22
· Visningar
2 429
Senast: Fredag
·
Dressyr Då jag har problem med min sadel letar jag en ny, har hittat en beg Childeric som benämns som bomvidd 32. Vad innebär det?
Svar
0
· Visningar
939
Senast: feel
·
H
Dressyr Får man ha Apple mouth bett i dressyr?
Svar
1
· Visningar
686
Senast: remmis
·
W
Dressyr Jag har ett underbart kandar från morris and noland som jag fått i present, men nu passar de inte på min lilla häst då han behöver ett...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: wowwhatagirl
·
E
Dressyr Är det först i MSV som det kommer galoppombyten?
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: flurrizen
·
  • Låst
Dressyr Min häst har fått skav igen av sadelgjorden. :crazy:Vart hittar man ett bra fårskinns skydd som går hela vägen runt. Jag behöver ha en...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: MiniLi
·
S
Dressyr En lite lustig fråga kanske, men måste man släppa ner ena handen då man hälsar på domaren i dressyr? Givetvis tycker jag att det ser...
Svar
19
· Visningar
3 817
E
Dressyr Tänker på ett sånt där tvådelat Westernbett i Sweet iron. Finns ett på Hööks hemsida som som kallar "Sweet Iron Offset D"
Svar
13
· Visningar
2 207
Senast: Solis
·
G
  • Låst
Dressyr Läste nånstans att säkerhetsväst ska bli obligatoriskt för alla juniorer på tävling. Gäller det även dressyrjuniorer? :crazy:
Svar
4
· Visningar
1 047
H
Dressyr Jag har ju inte alls mycket krav menar jag!:angel: Det jag letar efter är en sadel med -Djup sits -Rejäla knästöd -Får inte vara...
2
Svar
33
· Visningar
2 842
Senast: Hoppiz
·
M
Dressyr Det är så att min häst går mycket bättre på mitt mylerbett än det vanliga, men man får väl inte tävla med det, får man därimot ha...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 009
F
Dressyr Jag har lite funderingar ang hur tungt/lätt man sitter och vill sitta. Har funderat lite på det, och vad vi har diskuterat här, men...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
11 873
Senast: Lord Owen
·
C
Dressyr Jag har ett svenskt halvblod som är helt fantastisk i höger varv, men i vänster varv blir han typ spänd. Han vill heller inte böja sig...
Svar
17
· Visningar
2 317
Senast: clarinho
·
  • Låst
Dressyr Jag jobbar väldigt mycket med galoppen på min häst just nu. Försöker få honom att byta galopp på kommando när vi byter varv. Egentligen...
Svar
10
· Visningar
2 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka