Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Dressyr Det är så störande att allt ska vara så fint & dittan & dattan, Det var ju någon som fick - bara för att sporren "hängde" & det är ju...
Svar
6
· Visningar
1 196
Dressyr vad tycker ni om dom? jag funderar lite på en sådan att bara ha hemma . är hoppryttare egentligen men ska ut o tävla några lokala...
Svar
11
· Visningar
1 536
Senast: iloveyou
·
A
Dressyr Får jag tävla en 6 åring lokat dressyr? PONNY
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Waco
·
D
Dressyr Det är såhär, jag har och min ponny har haft en träningspaus på ca 1år nu. Med det menar jag att jag inte har ridit mer än ca 1-3,4 ggr...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: diskho
·
J
Dressyr skulle ni vilja hjälpa mig att reda ut lite saker?? har ju blivit erbjuden att ta föl på en kompis halvblodssto till våren och kollade...
Svar
11
· Visningar
2 006
Senast: jupiter-judex
·
Dressyr Eller inte ny men ny för oss. :p Har nu fått hem en Childeric Dac Us. :d Den verkar ligga rätt bra, och var väldigt mjuk och fin i...
2
Svar
34
· Visningar
2 983
Senast: Centaur
·
Dressyr Vad har ni? Märke? Vad tycker ni om dem? Bilder?
4 5 6
Svar
114
· Visningar
32 700
Senast: Fritz
·
Dressyr Nu har jag pratat med hon som säljer Childeric och hon hade inga turer neråt för utpå nyåret.. Och då var det i Gbg trakten, dvs väldigt...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
11 122
E
Dressyr Jag funderar på en ny sadel till mitt arabsto. Just nu har vi en hoppsadel och vi har mestadels ridit i skogen och tränat lite dressyr...
2
Svar
20
· Visningar
3 433
Senast: ecila
·
Dressyr På lördag är det dags för dressyrtävling på klubbnivå, för mig. En lite fråga såhär i sista sekund: Får man rida med stiglädrena...
Svar
4
· Visningar
1 950
N
Dressyr Om man har en omusklad häst, är det då stärkande eller dåligt att träna skänkelvikningar?
Svar
7
· Visningar
1 446
Senast: svea
·
Dressyr Får nog mer svar här, placerade nog tråden fel från början... Iaf, Min mamma har snöat in sig på märket Action Horse efter att ha...
2
Svar
28
· Visningar
3 023
Dressyr Hej! Tycker ni att detta tränset passar på min ponny? Jag har nämligen tänkt att börja träna/tävla på lätt nivå och då tänkte jag att...
2
Svar
26
· Visningar
2 677
Senast: Millan_gulligast
·
C
Dressyr Är det någon som vet om man får tävla med ett KK ultra sprenger bett i dressyr? Det är ju ett tredelat bett med rund mittendel och lösa...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: Solis
·
Dressyr Jag har tillsammans med moderatorn på utrustning kommit fram till att nedanstående kommer att gälla utrustningstrådar även här inne på...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: remmis
·
Dressyr Jag vill ha tips på en ny nosgrimma till mitt träns för att få det lite mer dressyrigt. Är nöjd med tränset i övrigt, men nosgrimman är...
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Zofie
·
Dressyr min häst vill gärna hänga i handen, dock känns det mkt bättre när jag rider henne lång och låg, hon känns mer energisk och bär sig...
Svar
10
· Visningar
1 870
Senast: Wippos
·
H
Dressyr Hej hopp alla dressyrmuppar! :p (snällt menat! :D ) Ni som har bra koll på dressyrryttare, deras hästar och utrustning... Vet ni...
2
Svar
31
· Visningar
8 959
T
Dressyr Jag har varit ur svängen en lååång tid nu. Nu när jag satte på mig min gammla ridhjäm som det är iaf 5 år sedan jag hade på mig så...
2
Svar
31
· Visningar
3 325
Senast: NinaP
·
P
Dressyr Vill jag gärna ha! :) Har beställt en dressyrsadel, så nu får vi väl satsa fullt ut o köpa ett snyggt dressyrigt träns till! Det ska...
2
Svar
22
· Visningar
7 343
Senast: Extrem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar