Passande träns?

Sv: Passande träns?

Här är mitt Döbertträns - checka in nosgrimman :love: :love: Så sjukt skönt träns!! Och nosgrimman är totalt oslagbar!!
Juli155.jpg

14aug035.jpg

14aug017.jpg

Finns att köpa lösa, vanligast är de icke-rundsydda. Tidgare låg de på över 1'000, ca 1'100 såg jag mest, men i fredags åsg jag att de kostade 995kr hos Ryttare o Häst.

Senast ändrad:

Ursnyggt träns tkr jag :D Måste också fråga om Copia stått på Ranchen ? ;)

jaa måste ha ett sånt MEN det är fel färg på spännena så går inte

Guud vilket snyggt träns!

Jag tror inte ponnyn kommer få något nytt nu, för att jag vet inte ens om hon kommer gå att rida igen!!! :cry: (halt)

Men min nästa häst ska lätt få något liknande till dressyren, och till den ska jag också köpa en dresyrsadel!

Diana

Hej!
Tycker ni att detta tränset passar på min ponny? Jag har nämligen tänkt att börja träna/tävla på lätt nivå och då tänkte jag att man måste ha ett passande träns :p
Tycker ni att nosgrimman är lagom bred?
Tycker ni att hon passar i vit fodring?

Bilder:

14512621.jpg

Diana Sellberg

tkr de passar underbart,vad har du köpt de??/becca

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 875
Senast: ildiko
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 607
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar