Dressyrstövlar

Sv: Dressyrstövlar

Själv har jag ett par SARM HIPPIQUE stövar och jag älskar dem. De är så snyggt figursydda över vaden. Dock kanske designen är mer gjord för hoppning, men det struntar jag i :D
Kostade ca 3500:-

De stövlarna är sjukt snygga! :love: provade och hade tänkt köpa ett par sådana i förrgår, MEN de var för korta! :cry: De i affären mätte att jag skulle ha 55 cm och dessa är bara 47 cm eller ngt sådant....

Vet inte vad jag ska ha för ngr nu.... måste spec. beställa för att få plats med mina fetvrister oxå *suck*

Stövel från Hööks för omkr 2000:-, undra om det var Horse heads??? Jättenöjd med dom, en klart prisvärd stövel!!!
IMG_3394.jpg

Jag har ett par cavallo talent som jag är jättenöjd med:)
alltmjligtosoterat004.jpg

Har ett par Vequi, vet inte vad modellen heter väldigt basic iaf. Höga med dragkedja fram iaf, matt läder. En herrmodell egentligen tror jag. Är jättenöjd de är toppen sköna.

Jag har ett par Cavallo Piaff som jag är jättenöjd med. Supersköna i foten, sitter bra och är snygga med hög dressyrbåge och hård utsida på skaftet. Tyvärr kan jag inte använda dem längre men de ser ut såhär iallafall:love:

stvlar.jpg

*kl*

Har ett par Cavallo Talent. Mycket prisvärda! Köpte dom på rea för flera år sen och btalade typ 999:-. Ett kap!

*kl*

Jag har ett par petrie "hampshire" Är väl nöjd med dom o så, dom är grymt sköna och satt som en smäck från första sekund och även efetr ett års flitigt användande (upp emot 3-4 hästar om dagen periodvis) så ser dom fortfarande nya ut!

Däremot tycker jag dom är såå fula! :devil: Vill ha ett par anky istället!

Jag har ett par Cavallo Piaff som jag är jättenöjd med. Supersköna i foten, sitter bra och är snygga med hög dressyrbåge och hård utsida på skaftet. Tyvärr kan jag inte använda dem längre men de ser ut såhär iallafall:love:

stvlar.jpg

Jag har likadana!!
Jättesköna stövlar som jag är oerhört nöjd med!! :bump: :bump:

Synd att du inte kan ha dina längre!! :( :( :(

Vad har ni?
Märke?
Petrie Anky (inte elegance modellen)

Vad tycker ni om dem?
Älskar dem, dressyr bågen är bara för snygg :love: :D

Bilder?
dabf492e.jpg

71d98713.jpg

864a9513.jpg

jag har ett par Cavallo Piaffe, med extremt hög dressyrbåge. e super nöjd. man får riktigt långa smala vader i dem. :) kostar ca 6 000 utan dragkedja fram och 8 000 med

Jag har ett par uråldriga Cavallo Weltmeister. De var bra när jag köpte dem men nu ser de ut som något jag släpat hem från en loppmarknad. Hästen klev på mig så jag har ett pryligt hål på tån efter en isbrodd också. Mycket stylish. Senaste modet, verkligen.

Men själva stöveln är bra annars. Men ska köpa ett par Königs Sir med dragkedja, extra hög utsida och lack nu, så det kommer bli bättre...

Lustigt, Cavallo Piaffe Plus med dragkedja kostar ju 6600 hos Lyckås Ridsport. Vem lurade på dig dina för 8000?

Tror inte de lurade "Justin".
Om man behöver special beställa stövlarna pga långa ben el liknande kan de gå loss på 8000. Mina gick på 7600 eller något sånnt.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 524
Senast: ginnies
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med OS-tävlingarna i Versailles ska omkring fem dressyr-ryttare tagits in till förhör hos det internationella...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka