Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle tagit Cavallo. Det kanske beror på modell, men jag och två kompisar har olika modeller och alla våra har slitits väldigt snabbt och tänjt sig jättemycket.
HJon hade ju dragkedja fram i alla fall...
Jag har också ett par Soubirac. Älskar dem, men efter att ha gått ner ett par kilo är de för stora så jag har börjat kika på nya... (Köpte dem när jag var 14, och det är banimej länge sedan...) lutar åt att det blir ett par Soubirac igen. Kan gå i dem hela dagarna, hur sköna som helst. Jag har dock låtit sy in dragkedjor, annars får jag inte på dem. De är inte så höga, men eftersom jag hoppar också så är det bara bra, men köper jag nya så blir det kanske med högra skaft så kan jag fortsätta hoppa i de jag har nu.
Taskig bild.
Sneglade på Kyras stövlar när jag träffade henne på Scandinavium, tyckte de var urläckra, men jag vågade inte fråga var det var för några. Någon som vet? HJon hade ju dragkedja fram i alla fall...
hmmm.... du har faktiskt en poäng där...Men stövlarna ser ut så om man inte har dragkedja på dem. Annars får du ju inte ner foten. Och ju smalare vader du har dessto rakare blir dem.
Jag har ett par cavallo, modell vet jag inte.. Köpte dem begagnade och är nöjd med dem. Men det är en kraftansträngning att få på sig dem men det kanske det är med alla ridstövlar? Tycker de ger ett bra stöd när man rider men de är hemska att gå i!! Skulle vilja ha ett par snygga ridstövlar med dragkedja, nån som vet var man kan få tag i ett par sådana? Inte för att jag har råd med nya ridstövlar men ändå...