Dressyrstövlar

Sv: Dressyrstövlar

Jag blev bara såå himla ledsen.

Det första jag sa när jag såg dem var- Har du satt på svart skokräm på mina blå stövlar:devil:
Han svarade nä, jag har bara haft på fett.

till saken hör att jag lämnade in dem där för sulning när jag hade köpt dem i butiken brevid o frågade hur jag skulle sköta dem bäst.
Bara skokräm sa han. Köpte då 3 tuber.
Hade dessa stövlar bara ett fåtal ggr- tävlingsstövlar.

när jag sen skulle putsa dem blev trasan SVART.

Till ponnyBus, jag vill inte ha Mountain Horse,

Till Remmis, jag tror att jag har bestämt mig för Königs... älskar verkligen deras stövlar... :d

Jag har oxå Königs med blixtlås fram.
De var marinblå, men skomakaren på söder satte i ett nytt grovt fult blixtlås o putsade dem med SVART skokräm o gjorde ett veck så skinnet sprack när han vek ihop skaftet. De är alltså förstörda o kostade 6000.

Fy på din dumma skomakare!:devil: Otroligt oproffesionellt gjort!! finns det inget du kan göra för att få upprättelse??? jag hade blivit både vansinnig och ledsen!! (som du säkert är) By the way är de marinblå
stövlarna riktigt fräcka!

Mina är ju inte typiska dressyrstövlar egt, men dom har hög dressyrbåge och är väldigt snygga! :d
Klarar inte av hemska hårda stela stövlar, vill ha mjuka men ändå stadiga så man får stöd, som följer benet. Hade Cavallo innan, fyy vad obekväma....
Nu har jag Deniro, italienska kalvläderstövlar.

Ska köpa ett par till, mörkbruna. :d

www.denirobootco.com

:eek: hur kan man inte gilla cavallo :eek:
frågan är om det finns några bättre stövlar??? :love:

dom är ju überhemska. hade mina i SEX år och inte blev dom ett dugg mjukare. Kunde inte gå 10 meter i dom utan att få hemska skavsår. Sen gav dom dåligt stöd också för dom följde ju inte benet..

Har ett par cavallo, dock är de för korta i skaftet nu så jag har beställt ett par nya, ett par cavallo piaff!

queri: dina stövlar var jättefina, jag har tittat på den modellen länge, testade den bla, i falsterbo förra året... :love:

de är hur snygga som helst :love: ska ta ett kort på mina så fort jag kan...

Jag har ett par Sergio Grosso, dom är helt suveräna. Mjuka och formade sig efter mitt ben jätte snabbt.
Fick aldrig skav heller eller ont även fast jag har väldigt höga skaft.

Dålig bild, men men..
JagBallis.jpg

KL

jag har Petrie som är väldigt sköna, även när de var nya för ett par år sen. Hade innan det ett par gamla cavallo som var helt slut pga använt så mycket. Men de var hårdare i början som jag minns.:confused:

Nu på vintern har jag MH Highrider jämt. Vill inte frysa om tårna.:idea:

Såna har jag tittat på (på nätet alltså:D)
Dem är sjukt snygga!:love:
Vad fick du ge för dina?
och var hittade du dem?:D

Ja visst är dom :)
Jag fick ge 4000 för mina och hittade dom på en affär här i Örebro, Till Häst heter den.

Jag är i köpstadiet men kan inte bestämma mig, Königs eller Cavallo?! Fast blev lite nyfiken på Sergio Grossos stövlar. Någon som vet om de finns att köpa i Göteborg?

*kl*

Jag har ett par Moutain Horse Sportive High Rider (tror jag de heter) och ett par Königs, vet dock inte vad modellen heter, men sköna är de!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 524
Senast: ginnies
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är bilder som ser ut att visa blåa tungor som föranlett förhör med fem av ryttarna från OS-dressyren Vilka ryttare det handlar om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med OS-tävlingarna i Versailles ska omkring fem dressyr-ryttare tagits in till förhör hos det internationella...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V