Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Dressyr Fick häromdagen hem en valck efter Gauguin de lully - Pajazzo. Skulle vilja veta lite mer om Pajazzo, gärna bilder. Har haft en...
Svar
14
· Visningar
1 915
Senast: godishanna
·
E
Dressyr När det står i pogram "samlad trav" då tycker jag det är svårt att avgöra hur det ska vara. Har snackat med några som säger det är...
Svar
7
· Visningar
1 813
Senast: Extrem
·
Dressyr In med bilder på hur just du lindar! Då börjar jag: Ska kolla efter fler bilder!
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 316
Senast: fio
·
Dressyr Jag har alltid varit ganska anti säkerhetsvästar, i synnerhet när man bara rider dressyr. Men sen jag var tvungen att ta bort min...
Svar
9
· Visningar
2 251
J
Dressyr Hejsan allihopa. Jag håller på med ett skolarbete och eftersom jag är en renodlad hoppryttare skulle jag behöva lite hjälp med...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: __Stilett__
·
G
Dressyr Jag har tänkt tävla lite i år, men har hittills inte sett en endaste propp utlagd på nätet. När brukar de komma, så man kan börja...
Svar
6
· Visningar
859
Dressyr Min häst behöver framförallt stärka framparti och manke, då han är lite svag fram. Behöver muskla manke och hals samt överlinje...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Nissen_89
·
A
  • Låst
Dressyr Jag har läng funderat på en sak.Eller snarare min pojkvän frågade mej. Hur kommer det sig att är man kommit upp sig i klasser taar ett...
2
Svar
22
· Visningar
2 346
Dressyr Vad är det och vad ingår???
Svar
3
· Visningar
9 617
D
Dressyr Hej!! Dottern (hoppryttare) som för första gången (på häst) skulle starta en dressyrtävling blev bortlottad. Hon som tränat så och...
Svar
14
· Visningar
2 369
Senast: Tulip
·
  • Låst
Dressyr Jag har en "wild´n crazy" idé som jag är sugen på att genomföra. Jag får min nya sadel i veckan och är sugen på att sätta mitt namn bak...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 180
  • Låst
Dressyr Hörde några som hyr sina hästar diskutera användning av roll/kur i dressyr? Så vad är det, jag är travhästmänniska och sysslat med det...
Svar
1
· Visningar
952
B
Dressyr Kommer få hem en dressyrsadel på prov inom kort. Problemet är att jag inte vet vilken längd donnan ska ha på dressyrgjorden, jättesvårt...
Svar
16
· Visningar
1 330
Senast: Bumblebee
·
  • Låst
Dressyr jag funderar på att köpa en wintec-dressyrsadel tilll min häst, vad har ni för erfarenheter av dessa? bra/dåliga...?
Svar
1
· Visningar
762
Dressyr Hur ofta tränar ni? Hur ofta skulle ni vilja träna för tränare? (vad är lagom) Hur ofta blir det för "vardagstränare" hur ofta...
2
Svar
33
· Visningar
2 904
Senast: Tarantino
·
Dressyr Jag ska på ons (31 okt) ställa upp i LB1. Innan har jag bara tävlat clear round och nu så kommer placering och sånt. Hur går det till...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Wippos
·
Dressyr Frågar Er dressyr ryttare vad ni tycker direkt istället för att spekulera hej vilt själv :angel: Är dressyr ryttare intresserade av...
2
Svar
31
· Visningar
2 473
S
Dressyr Ja, största problemet är handen för min del... När jag blir nervös, tex tävling glider tyglarna ut och blir 2 meter långa! :angel...
Svar
9
· Visningar
1 559
Dressyr Om vi gör ett rent antagande att dressyrryttare X vill att hästen ska göra högre lyft med frambenen, går det att göra såhär? Bridongbett...
Svar
16
· Visningar
1 473
Senast: Fredrik_
·
Dressyr Ska byta dressyrsadel då jag sitter dåligt i min och den passar inte hästen heller längre, blivit för rak(wintec isabel). Har varit och...
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: Stallflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka