Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Blingnamn

Jag klarar inte av att spika själv :o. Slog mig så många gånger på tummen att ag gav upp.. Ska jaga iväg pojkvännen till stallet imorgon...

Okej, namnet ligger i sadelkammaren på sin läderbit, nubb är inköpta-men den starka människa som krävs för att spika fast dom små nubben har inte infunnit sig i stallet... Jag har försökt själv, men jag slog mig själv dels så mycket och dels så mycket på sadeln utan att det träffa det lilla lilla nubbet. Ska tjata lite på sambon i helgen...

Det låter som om det skulle bli skitfint.
Nu vill jag se bild.

Okej alla. Jag ber om ursäkt att jag är så långsam. Men idag lurade jag ut pojkvännen och, hmmm, jag vet att jag la blingbokstäverna på ett bra ställe för att inte tappa bort dom. Det var uppenbarligen ett jättebra ställe för nu hittar jag dom inte. Suck. När jag äntligen fick ut karln i stallet. Fortsättning följer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kusen min har en utprovad Tekna S-line dressyr, köpte den i vintras en känner just nu att jag ångrar valet lite grann att jag köpte en...
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Har just fått den hel drös ( okej kanske inte direkt .. ) med sadlar hemlånade som skall passa min ponny! Trots att vi har...
Svar
11
· Visningar
5 195
Senast: Glimris
·
Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 355
Senast: sthu
·
Utrustning Jag har lånat en sadel som jag är sugen på att köpa. Jag har tidigare ridit i sadeln fast på en annan häst och jag sitter så otroligt...
Svar
7
· Visningar
1 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka