Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Blingnamn

Tror ni man kan limma fast dom om man köper strassbokstäver som man har på pannbanden...Superlimm...Jäklar vad coolt...Ska fundera på om man ska göra det.

**hukar mig för buke-mobben**

Jag tror att jag måste prova superlim om jag möjligen ska få på bokstäverna. Nubben jag har är ca 8mm lång, men det är stört omöjligt att spika in dom!!! Men jag velar på om jag verkligen vill limma eftersom man då inte kan ångra sig. Suckar lite till och fortsättning följer.

**hukar mig för buke-mobben**

Jag tror att jag måste prova superlim om jag möjligen ska få på bokstäverna. Nubben jag har är ca 8mm lång, men det är stört omöjligt att spika in dom!!! Men jag velar på om jag verkligen vill limma eftersom man då inte kan ångra sig. Suckar lite till och fortsättning följer.

Min sadel är ny och har samma fundering som du...Ska funderar lite på det jag oxå. Men det hade nog blivit coolt. Ingen annan som har ju vet ja

Kom igen nu... Blinga mera säger jag! :)
Bilder vill man se nu... har ju hunnit bli alldelens exalterad :p

Det är säkert as-coolt, jag som är lite allround-ryttare, men vill tävla hoppning. Tycker det ska bli roligt att se

Nu var det ett tag sen, va!
Du får ta och lägga in en bild nu! :rofl:

*kl*
Jag låser denna tråd nu, när TS vill visa sitt mästerverk är h*n välkommen att pm:a mig så låser jag upp tråden då. Nu blir det bara en massa puttande uppåt av tråden...

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kusen min har en utprovad Tekna S-line dressyr, köpte den i vintras en känner just nu att jag ångrar valet lite grann att jag köpte en...
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Har just fått den hel drös ( okej kanske inte direkt .. ) med sadlar hemlånade som skall passa min ponny! Trots att vi har...
Svar
11
· Visningar
5 195
Senast: Glimris
·
Western Jag ber om ursäkt i förväg om ni är trötta på den här typen av frågor! Efter att få höra X antal gånger av diverse olika människor att...
2
Svar
31
· Visningar
4 355
Senast: sthu
·
Utrustning Jag har lånat en sadel som jag är sugen på att köpa. Jag har tidigare ridit i sadeln fast på en annan häst och jag sitter så otroligt...
Svar
7
· Visningar
1 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka