Var hittar man drömsadeln!?

Sv: Var hittar man drömsadeln!?

Jag trivs ju bäst i cc sadeln just för att där inte finns något stöd :-) , vet inte vad dom kostar men typ 25 kanske?

Hahaha okej:p Jag älskar när det är massor med stöd, helst ska man kunna bo i sadeln :angel: haha:p inte riktigt men=p

Okej, tack!

Jag har en hdr dressyr special anthenor och den har inte enkelkåpa. Har faktiskt aldrig sett den sadeln med enkelkåpa. värt att kolla upp ialllafall, det är en mkt skön sadel.

Lycka till!

Jag har en hdr dressyr special anthenor och den har inte enkelkåpa. Har faktiskt aldrig sett den sadeln med enkelkåpa. värt att kolla upp ialllafall, det är en mkt skön sadel.

Lycka till!

Jaså?? Vad knepigt!! Har nån globus/hansbo/willab-vad den nu hette:P katalog och där står det något om enkelkåpa! Men det kanske var "förr" i tiden och numera tillverkas de i två kåpor? Pratade för ett tag sen med någon som hade en sådan och hon sa att det var enkelkåpa. Men ska helt klart kolla upp det, tack!!!!:bow:

Cliff Barnsby NGage passar in på din beskrivning...

Den absolut skönaste sadel jag setat i är min Edinburgh :love:
Dessutom har den setat som en smäck på alla hästarna :)
Av dina önskemål vet jag tyvärr ingen sadel jag kan rekomendera.. :(

Hehe okej! Tack ändå!!

Har kikat en del på den där Barnsby Aurora Dressage...Den ser helt underbar ut. Men hittade inte något det stod om att den fanns hos någon återförsäljare här i Sverige och jag vill inte gärna köpa en sadel för 1400 pund från England när jag inte har haft en chans att prova den...

Har iallafall mailat dit o frågat lite och så. Den såg helt underbar ut :love::)

Men fler tips är absolut välkomna!!!! :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 527
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 584
Senast: videnlis
·
Dressyr Har länge letat sadel och haft sadelutprovare ute. Har fastnat för Globus Crincle då den ligger perfekt på hästen och jag sitter bra i...
Svar
3
· Visningar
1 425
Senast: weasel_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka