Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Dressyr Gör man det? Eller bara i trav?
Svar
6
· Visningar
967
Senast: zanzan
·
S
Dressyr Hur lång tid tog det för er att komma upp i Msv B första gången om man räknar från en grundriden häst som går stadigt i form i alla...
Svar
9
· Visningar
1 521
Senast: dressyrtinna
·
Dressyr På söndag ska jag köpa en ny dressyrsadel! Men grejjen e det att jag vet inte så mycket om vad som e bra o dåligt osv! Vilket märke ska...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: fjordtokan
·
S
Dressyr Jag är intresserad av att höra vad andra ryttare tycker om piercingar i dressyr? Jag har 3 st som syns i ansiktet, plus 2 st i munnen...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 011
Senast: EmmaaPraahl
·
A
Dressyr hej !! en snabb fråga. Har en ponny som fyller sex år 2008. ska ut o tävla efter årskiftet är det tänkt. Ska jag anmäla som ungponny...
Svar
8
· Visningar
2 270
Senast: loch
·
  • Låst
Dressyr När tycker ni att man skall börja rida på det? Hur högt skall hästen vara utbildad? La? eller tycker ni att man ska börja tidigare för...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: break_a_leg
·
F
Dressyr Asså bara en enkel fråga (lr den kanske inte är så enkel vad vet jag) Har det hänt nångång som någon här själv har varit med om att man...
2
Svar
24
· Visningar
4 199
Senast: Trissa
·
T
Dressyr På någon sida på nätet hittade jag en "Mattes fråskinnsgjordsskydd" eller nått sånt. Såg smart ut, det var liksom fårskinn mot hästen o...
Svar
6
· Visningar
1 390
Senast: Havregryn
·
Dressyr Passar den svängd eller rak rygg? Tack för svar!
Svar
5
· Visningar
3 094
Senast: fjordtokan
·
Z
Dressyr Är medryttare på ett varmblod som när hon börgar jobba i form och tar ett lätt stöd på bettet börgar klapprar med tänderna hon...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: dressyrtinna
·
K
Dressyr Hej! Här kommer världens flummigaste fråga. ;) Jag undrar bara om det går att säga vid vilken nivå det är man rider så skonsamt...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: thyrniròs
·
Dressyr Ja vilka är snyggast och hur mycket kostar dem? Jag insåg att jag måste införskaffa mig en ny hjälm och kavaj, i marinblått. då jag...
Svar
13
· Visningar
1 256
Senast: Centaur
·
M
Dressyr Jag har i alla år tävlat ponny men när jag blev 18 så gjorde jag ett litet uppehåll med tävlandet. Nu har jag köpt en häst som jag ska...
Svar
15
· Visningar
1 711
Senast: quigley
·
L
Dressyr Först, ligger denna tråd fel ber jag om ursäkt. Nu till mitt dilemma. Vi har en "dressyrtränare" i vårat stall, som är väldigt hård mot...
2
Svar
27
· Visningar
3 230
Senast: Whiplashr
·
Dressyr :eek: Nu är det andra gången som min häst fått rött skum i munnen när jag ridit med kandar. :cry: Eftersom jag inte kan se något sår...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 965
Senast: mumrikan
·
A
Dressyr vad är skillnaden på en skritt piruett och en framdelsvändning??
Svar
19
· Visningar
3 006
Senast: Graendal
·
R
Dressyr Har en skitdum fråga egentligen:crazy: Har tävlat mycket dressyr i yngre dagar och varit uteslutande dressyrryttare och vill nu ta upp...
Svar
13
· Visningar
1 864
C
  • Låst
Dressyr Många som pratar om OS pannband nu ;) Men jag undrar, finns det ETT OS pannband, eller finns det FLERA stycken? :confused: Vad kostar...
Svar
2
· Visningar
1 906
S
  • Låst
Dressyr Jag känner mig som en LC ryttare i dressyr som rider en brun och ganska ful egenuppfödning som blev inriden vid 6½ års ålder. Efter 1...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 398
  • Låst
Dressyr Ska sätta upp bokstäver på min bana så jag undrar vad som är rätt avstånd mellan dom? Finns det nån teckning med måtten inritade tex...
Svar
2
· Visningar
4 255
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Städprodukter
  • Ryggont

Hund, Katt, Andra Djur