Sv: Lätt E

På en liten klubbtävling jag var funktionär på fanns LD:1 med, men då var det bara för barn och ledare var tillåten genom hela programmet...

jag ifrågasätter igentligen inte programmets existens (bara lite:angel:), jag kände bara spontant att om man är på lätt E-nivå, är man på "tävlingsnivå" då? Jag kan förstå de program där det inte finns nån galopp, men bara skritt??

Om man har ett handikapp, som gör att man av någon anledning bara kan skritta och trava, ska man inte kunna få tävla då o man vill det? Och då är det väl lämpligt att börja med ett skrittprogram, precis som man ofta börjar med LC, även om man kan rida högre.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 031
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 050
Senast: Farao
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 056
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar