Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Körning Jag har byggt om en rockard för att även kunna köra par med den, två minishettisar 80 och 85cm höga med en parbröstsele. Jag har helt...
2
Svar
25
· Visningar
2 941
Senast: LIA
·
J
Körning Hej! HAr en ponny som trillar inåt emot mitten när jag tömmkör henne, men bara i höger varv. I vänster varv är hon jättefin. Ponnyn är...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: Tora
·
Körning Jag svarade i en tråd som en tjej hade startat ang om att hon tyckte det var så "stelbent" här inne på körforumet. Hon menade på att de...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
12 767
Senast: åke
·
F
Körning Vill se bilder på B-ponnys framför vagn! /Fjunet - sugen på något större
4 5 6
Svar
119
· Visningar
12 490
Senast: åke
·
Körning pufffan? Någon som har sett till henne på sistone?
Svar
6
· Visningar
979
Senast: malinsky
·
Körning Brukar snurra ihop selen som travfolket gör och hänga den i svanskappan på en krok men det kanske inte är så hälsosamt i längden.. Hur...
Svar
14
· Visningar
2 591
Senast: Elektron
·
Körning på bakselen, funkar det att ha? Eller blir det nått knas med tömmen då? Jag tycker det vore så skönt att slippa hålla på o "kasta"...
Svar
13
· Visningar
977
Senast: pufffan
·
Körning Hur många dagar i veckan kör ni? Hur långa pass brukar det bli och var kör ni? tex ridhus, i skogen mm.
Svar
10
· Visningar
1 150
Senast: pufffan
·
Körning Ja, vad är det sista ni lärde er av er tränare eller klubbkamrat? Jag vill köra någon kul övning och behöver inspiration, det är rätt...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Cämz
·
Körning Hej Jag undrar om någon vet någon bra körinstruktör i Norrköpings området? Behöver inte ha någon utbildning bara behärska körningen...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: _Moatje_
·
C
Körning Hejsan! Är inne på att köpa en rockard från Drive Out! Någon som har någon erfarenhet av deras vagnar??? Den högbygda modellen jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 841
Senast: Welsh
·
Körning Vill veta allt.. Funderar på att köpa en till shettisen.Är den prisvärd? Är den gjord till en liten smal å benig ponny i kina eller...
Svar
13
· Visningar
4 893
Senast: _L_
·
Körning Jag funderar litegrann på att beställa en bröstsele från Equilex (förutsatt att dom leverar varor hit till Finland, har mejlat dem...
2
Svar
31
· Visningar
2 915
·
Körning Jo jag grejar ju lite själv med min sele som jag har till shettiskorsningarna, vilken är en travdäckel fast jag har draglinor och...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: tidde
·
L
Körning halloj, Nu ska ni ytterst begåvade bukefalosar få något att bita i: När jag tömkör Frosty har han en ovana att i vänster varv vid...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: lul
·
D
Körning Jag hade tänkt att jag skulle skaffa mig en ny vagn. Till shetland då. Men vad finns det för några? Den enda jag kommer på är ju...
Svar
13
· Visningar
1 339
·
C
Körning JIPPIIIII!!! :bump: Har fått besked på att min nya sele är i Sverige på fredag så jag får den förhoppningsvis i början på nästa...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 631
·
Körning den som sitter från bakselen och fast i skackeln? behöver inskaffa nya men det är lite svårt när man inte vet vad den heter..
2
Svar
20
· Visningar
2 096
Körning Jag har hittat en 4-hjulsvagn som jag blev lite sugen på att köpa till mina shettisar. Men jag inser ju att travselen inte passar så bra...
2
Svar
35
· Visningar
3 570
Senast: ameo
·
Körning Jag har nyligen köpt en rockard som ska fixas till lite och behöver nu en sele. Eftersom jag inte är en rutinerad kusk utan en...
Svar
18
· Visningar
1 354
Senast: Vimsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix