Sv: Bilder på B-ponnys framför vagn
Jo tack, det känner man igen! Det är inte helt lätt att vinna löpen å när det väl hände så fick vi typ en hink morötter... De tog ju slut ganska snabbt å vad skulle man ställa i hyllan då? En plast hink??!! En ggn fick vi en "jättefin" filt som vi absolut inte fick ha till hästen sa hon som skänkte den. Den var av finaste ylle å kostade nästan 1000 kr... Vi hade den i soffan hemma ända tills det vart dags å tvätta den... Då vart det en grytlapp kvar av den! (Vi hade vid det laget förträngt att den var av ylle när vi stoppade den i tvättmaskinen...) Lite behändigare format att få plats med i prishyllan iofs men inte vackert inte...
Men man får gratulera er till täcket iaf!! Det var mer än vi lyckades åstakomma trots en del segrar. Snoffans täcke i helgen var faktiskt det första jag kommit över men vad säger man, bättre sent än aldrig!
Han ser jättefin ut din pålle. Vad har ni för rekord?
Bild på Pärlan med täcke (el ska vi kalla det aftonklänning??) :
//M
linneaforss skrev:Hihi! okej!! Ja det är ju alltid roligare när man får fina priser än när de är halvdanna och fula! Även om inte priserna är allt. Men det är klart att man vill ha nått som bevis för framgångarna
När jag vann på Axevalla förra helgen så var inte heller priserna de vackraste man brukar få stora pokaler....å så när jag ÄNTLIGEN vann så fick ja en jätte ful och då menar jag jätte ful glas skål!
Det låter fint, men den var värkligen hemsk! inte var det inristat något på den heller, men aja vi fick ju hederstäcke å så Har du ingen helbild på henne med täcket? de såg fint ut!!
Du får gärna visa lite mer bilder på din skönhet!
Jo tack, det känner man igen! Det är inte helt lätt att vinna löpen å när det väl hände så fick vi typ en hink morötter... De tog ju slut ganska snabbt å vad skulle man ställa i hyllan då? En plast hink??!! En ggn fick vi en "jättefin" filt som vi absolut inte fick ha till hästen sa hon som skänkte den. Den var av finaste ylle å kostade nästan 1000 kr... Vi hade den i soffan hemma ända tills det vart dags å tvätta den... Då vart det en grytlapp kvar av den! (Vi hade vid det laget förträngt att den var av ylle när vi stoppade den i tvättmaskinen...) Lite behändigare format att få plats med i prishyllan iofs men inte vackert inte...
Men man får gratulera er till täcket iaf!! Det var mer än vi lyckades åstakomma trots en del segrar. Snoffans täcke i helgen var faktiskt det första jag kommit över men vad säger man, bättre sent än aldrig!
Han ser jättefin ut din pålle. Vad har ni för rekord?
Bild på Pärlan med täcke (el ska vi kalla det aftonklänning??) :
//M