Bilder på B-ponnys framför vagn

Sv: Bilder på B-ponnys framför vagn

Fjunet skrev:
Haha, nä det räcker med en änsålänge! :)

haha okej! ;) annars har ja hett tips om en uppfödare där du garanterat får en trevlig ponny! Underbara i tempramentet alla hennes hästar!

snigelfarmor skrev:
Mina hästar får hö så det räcker, och är inte sura på morgonkvisten. Så jag kan sova till 8.00!

Carolus, vad har du för plågsamt jobb, mjölbonde? Förra sommaren började jag klockan fem varannan vecka, det var väldigt trivsamt. Men inte terroriserade jag listan så tidigt för det :) Hihi*

Mjölbonde :rofl: Det har jag aldrig hört talas om, något nytt yrke kanske? :) ;)

Förlåt, jag kunde inte låta bli.. :o

bah...och jag kan inte skylla på att det var tidig morgon heller :)

Mjölbondeinformation:
Mjölbönder går inte upp färrän till våren när det är dags att så, sen sover de igen fram till Juli när det är dags att börja tänka på regnet som aldrig kommer eller kommer för mycket, sen går de o lägger sig i September när allt är skördat o fixat. Ett sånt jobb skulle man haft.

Haha ja eller som min chef brukar säga snöskottare på sommaren och slussvakt på vintern...

Ha, ha, ha,ha,haaaaaaa!!!!!:rofl:
Jag måste bara säga: TACK! :bow: Fjunet för att du gett mig det bästa skrattet på länge (är sjukskriven för depression)!
Din användarbild är den bästa jag sett på länge! Är det din katt eller?
Sorry, detta är lite "off topic". Men jag vara bara tvungen att säga det!:rofl: :banana:

Haha, ja det är min katt med en plastsocka från Hemtjänsten på huvudet :angel:

Jahapp, nu har man anmält intresse på Speciella_Tinas blivande russbebis :o Det ser ut som det blir ett russ :o

Fjunet skrev:
Jahapp, nu har man anmält intresse på Speciella_Tinas blivande russbebis :o Det ser ut som det blir ett russ :o

wieee! vad kul!! :D stam? :) Du kommer nog inte ångra dej! :smirk:
Visst russ är jävliga på många sätt men underbara på fler!:p

E: Helios/Helius (minns inte exakt) och U: Svala.
Jo, jag har träffat ett par stycken... Mycket trevliga, arbetssamma.

Nää, skolkörning ska det vara ;)

Äsh, det är ju för mesar ju :-) Men seriöst. är russ lämpade för skolkörning i lite mer avancerade former? Jag tänker på att de har mkt travarblod i sig ? och borde ha svårt för "seriös" körning? eller? Har ingen aning, bara undrar.

Djurjouren skrev:
Äsh, det är ju för mesar ju :-) Men seriöst. är russ lämpade för skolkörning i lite mer avancerade former? Jag tänker på att de har mkt travarblod i sig ? och borde ha svårt för "seriös" körning? eller? Har ingen aning, bara undrar.

*Gör reklam för min ras*

Russet är en väldigt allsidig ponny, som passar försävel hoppning och dressyr, som fältavlan, körning och trav. Man har kommit på att de är väl lämpade för trav, eftersom dehar kapacitet att springa väldigt fort jämfört med andra ponnyer i samma storlek.

Nämner några framstående russekipage inom körning:
Ingela Knutson-Klitte som tävlade par med Sålätt och Russin, båda e. Brunte 220, u. Sotina, ue Gullbon 233.

Fridhems Jonathan 401 är ett annat russ som tävlat framgångrikt i körning, och dessutom deltagit i VM för handikappade kuskar, där han tillsammans med kusken Helen Gustavsson och groomen Camilla Hecht tog guldmedalen i precisionskörningen.

Sen har vi inte minst catharina Eneroth som tävlat framgångsrikt med fyrspann senast bestående av de fya russen Allgunens Uno 518, Enets Gordon, Uron G 49 och Marlon S 531.

Det vara bara några exempel på russ som tävlat i skolkörning, det går att hitta fler.

/Tina - en russfantast

Speciella_tina skrev:
*Gör reklam för min ras*

Russet är en väldigt allsidig ponny, som passar försävel hoppning och dressyr, som fältavlan, körning och trav. Man har kommit på att de är väl lämpade för trav, eftersom dehar kapacitet att springa väldigt fort jämfört med andra ponnyer i samma storlek.

Nämner några framstående russekipage inom körning:
Ingela Knutson-Klitte som tävlade par med Sålätt och Russin, båda e. Brunte 220, u. Sotina, ue Gullbon 233.

Fridhems Jonathan 401 är ett annat russ som tävlat framgångrikt i körning, och dessutom deltagit i VM för handikappade kuskar, där han tillsammans med kusken Helen Gustavsson och groomen Camilla Hecht tog guldmedalen i precisionskörningen.

Sen har vi inte minst catharina Eneroth som tävlat framgångsrikt med fyrspann senast bestående av de fya russen Allgunens Uno 518, Enets Gordon, Uron G 49 och Marlon S 531.

Det vara bara några exempel på russ som tävlat i skolkörning, det går att hitta fler.

/Tina - en russfantast

Heeyy! glöm inte Hiiman! :smirk:

jo, jag vet, men vet inte exakt vad Hiimän gjort... :o
Har dock för mig att Catharina har haft honom i sitt spann.

Ingen som har fler bilder på B-ponnies framför vagn?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix