Bilder på B-ponnys framför vagn

Sv: Bilder på B-ponnys framför vagn

nämen vilka fina bilder!!! dom har jainte ens sett själv... hehe... vi får ta å byta lite kort nån dag känner ja!!! :)

okej, då har vi lite bilder på olle bolle (wiiie) å TP dåra... :)

inför montén:
100_0374.jpg

å så lite dressyrkörning:
100_0382.jpg

å lite ökning:
100_0383.jpg

Wiiie skrev:
Det gick SUPER för oss på championatet!!!! Här är några bilder på Sanna (ssannna) och Jonis

Dressyrkörningen:

th_4e08b1fd.jpg

maraton:

th_7e64d9d9.jpg

trav:

th_f9e47387.jpg

Jonis kom totalt 3:a!!! :banana:
och Trojka kom totalt 5:a!!! :banana:

Grattis hörde att de gick kanon på Gammle Jonathan! :smirk:

jajemänsan!!! en duktig herre i sina bästa år?! ;) hehe.. men även TP (trojka) gjorde bra ifrån sig. Vann bl.a. dressyren! :D

Wiiie skrev:
jajemänsan!!! en duktig herre i sina bästa år?! ;) hehe.. men även TP (trojka) gjorde bra ifrån sig. Vann bl.a. dressyren! :D

wiee! :) grattis! :D vet du om de ska va allroundchampionatet även nästa år? :) i så fall kommer ja med min! :smirk:

Snoffan_03 skrev:
Bidrar med några bilder på Pärlan här då... :p

Körträning hemma 15 jan -06:

IMG_3941bcd.jpg

Fullt ös genom vattnet, träning på Norr Malma 6 maj -06:

IMG_5105bc.jpg

Å en bana genom träden, oxå på Norr Malma 6 maj:

IMG_5109bc.jpg

På hemma plan, 1 maj:

IMG_5055b.jpg

Så visst kan väl russen oxå! :banana: Eller vad säger du Speciella_tina? :D

//M

Vart har ni köpt vagnen?

jag skojjade bara, det va jonis som vann riddressyren, men trojka kom 3:a i hoppningen å 5:a i montén å lite så, så han va väldigt duktig han åxå!!
Även detta år sa dom att det var det sista championatet (men det sa dom förra året åxå) så vi får hoppas att det blir nästa år åxå!! :D

hejsan! jag kan svara på frågan, den är köpt hos roslagsvagnar, jag har en till mina shettisar också, de är bara skacklarna som är olika, zorpen

linneaforss skrev:
Grattis hörde att de gick kanon på Gammle Jonathan! :smirk:

Jaa, svårt att fatta att han e 22 år... Han e fantastisk!!! :)

Bild på min förra foderponny, en fyraårig russhingst.
PICT0796.JPG

PICT0948.JPG

PICT0812.JPG

Visst var det väl ert superfina russ som fick Diplom på Lojsta och blev bästa Dressyrponny i sthlm Grattis till en snygging

Är inte bröstan lite för bred?
Tycker det ligger mkt på bogarna, han kanske behöver annan brösta eller lokor? :o

Tjusigt ekipage annars! :) Vagn från DriveOut kanske?

silver skrev:
Visst var det väl ert superfina russ som fick Diplom på Lojsta och blev bästa Dressyrponny i sthlm Grattis till en snygging

:o Tack! :o Jo, det var det. Blev så glad efter 3-årstesten. Fast där i ringen så förstod jag inte riktigt att det gått SÅ bra... :crazy: Har aldrig varit med på en 3-årstest förut. Grämde mig mest på att vi missade hoppdiplomet med 1p...

Min dressyr-Snoffa:
Prlandressyr2bc.jpg

Här finns lite fler bilder på henne, även några tidigare visade:
Bilder på b-ponnyer!

Nu ska vi till Riksfinalen i Halmstad så får vi se hur det är att vara med där. :D

//M

Snoffan_03 skrev:
:o Tack! :o Jo, det var det. Blev så glad efter 3-årstesten. Fast där i ringen så förstod jag inte riktigt att det gått SÅ bra... :crazy: Har aldrig varit med på en 3-årstest förut. Grämde mig mest på att vi missade hoppdiplomet med 1p...

Min dressyr-Snoffa:
Prlandressyr2bc.jpg

Här finns lite fler bilder på henne, även några tidigare visade:
Bilder på b-ponnyer!

Nu ska vi till Riksfinalen i Halmstad så får vi se hur det är att vara med där. :D

//M

gud vad fin hon ÄR!! :D är så jäkla avundsjuk haha :D
Måste få fråga, Ligger det mycket mycket jobb bakom hennes form eller har hon en naturlig lätthet att gå i form?

:D Allt är inte guld som glimmar! :D Kan ju säga att jag har miljoner bilder på henne när hon är låångt ifrån form å fason, men de vill man ju inte visa, he he...:p Näe, men skämt å sido, visst är väl en del ögonblicksbilder, men när jag tittar efter så har jag en hel del ögonblicksbilder i datorn vid det här laget så ibland är vi nog på väg åt rätt håll iaf... :D

Senaste körträningen så höll jag på å deppa ihop. Snoffan gick bra å tränaren var jättenöjd så inte därför... Men det är så j-a mkt att få till å mina händer gör inte som huvet vill i den (milli)sekunden som tränaren vill osv... :crazy: Känns som om jag inte kommer att kunna köra en meter på tävling utan att tränaren står i mitten å säger vad jag ska göra... :eek: Någon som känner igen sig? (Snälla, säg ja...) :cry:

//M

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan hej! jag e 12 år o är 164 i väger 40kg. är jag för stor för b ponnys? för just nu på min ridskola rider jag bara små ponnies även om jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 720
Senast: ameo
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix